تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث کانال انتقال آب از سد البرز به رودخانه سیاه‌رود هنوز محقق نشده است

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1397/07/29 شناسه خبر: 1420845

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان مازندران گفت: احداث کانال انتقال آب از شبکه اصلی این سد به رودخانه سیاه‌رود هنوز محقق نشده است در حالی که احداث این کانال باید اولویت اصلی مدیران این شهرستان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، فرزین فرهادی بعد از ظهر امروز در جلسه آب کشاورزی شهرستان جویبار با بیان اینکه در بخش زیربنایی تأمین آب در این شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم اظهار کرد: شهرستان جویبار در بخش آب چه در زمستان و چه در تابستان با مشکلات زیادی مواجه است.

وی افزود: با احداث سد البرز بارقه امیدی برای جویبار ایجاد شد که از طریق آب 15 هزار هکتار از اراضی منطقه از آب آن منتفع می‌شدند ولی احداث کانال انتقال آب از شبکه اصلی این سد به رودخانه سیاه‌رود هنوز محقق نشده است در حالی که احداث این کانال باید اولویت اصلی مدیران این شهرستان باشد.

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد: شهرستان جویبار در لایروبی آب‌بندان‌ها در اولویت کاری ما قرار دارد زیرا آب‌بندان‌ها منبع اصلی تأمین آب کشاورزی در این شهرستان هستند.

فرهادی گفت: یکی دیگر از کارهای ما در کنار مرمت و بهسازی آب‌بندان‌ها، زه کشی‌های اراضی بالادست است که می تواند در فرایند آب رسانی مفید باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث کانال انتقال آب از سد البرز به رودخانه سیاه‌رود هنوز محقق نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..