تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین الکلاسیکو بدون مسی و رونالدو پس از 11 سال

آخرین بار در سال ۲۰۰۷ بود که فوتبال‎دوستان ال‎کلاسیکویی بدون حضور مسی و رونالدو تماشا کردند و از آن به بعد در همه بازی‌ها حداقل یکی از این دو حضور داشت

جذابیت ال کلاسیکو کاهش یافت

در تاریخ ۲۸ اکتبر دیدار ال‌کلاسیکو بین دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی آبی و اناری‌ها، نیوکمپ، برگزار می‌شود. اما لیونل مسی بعد از مصدومیت در دیدار مقابل سویا و به دلیل شکستگی استخوان دست برای ۳ هفته از میادین به دور خواهد بود و این بازی را از دست می‌دهد؛ کریستیانو رونالدو هم در ابتدای فصل از رئال جدا شده و به یوونتوس رفته است، در نتیجه در این بازی حضور ندارد.

اتفاقی نادر؛ بزرگ‌ترین جدال فوتبالی دنیا بدون دو ابرستاره این ورزش؟ این برای اولین بار در ۱۱ سال اخیر است که فوتبال‌دوستان و هواداران رئال مادرید و بارسلونا ال‌کلاسیکویی خواهند دید که در آن نه مسی حضور دارد و نه رونالدو.

آخرین بار ۲۳ دسامبر ۲۰۰۷ بود که رئال مادرید توانست با نتیجه یک بر صفر و با گل خولیو باپتیستا برنده شود و در آن بازی مسی حضور نداشت، کریستیانو رونالدو هم در منچستریونایتد بازی می‌کرد. در آن بازی لیونل مسی به دلیل مصدومیت همسترینگ بیرون بود و تیم فرانک ریکارد تاوان غیبت او را هم داد و مقابل رئال مادرید بسیار اذیت شد. حتی تیمش نتوانست بدون مهاجم از پس ایکر کاسیاسی که در اوج بود بربیاید.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین الکلاسیکو بدون مسی و رونالدو پس از 11 سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..