تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانگیری: افزایش نرخ بنزین "&a

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: افزایش نرخ بنزین در شرایط فعلی شدنی نیست.

به گزارش شمانیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه 29 مهر) در مراسم روز صادرات گفت: با موافقت رهبر انقلاب 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای شرکت‌های دولتی برداشت می‌شود.

وی افزود: از صندوق توسعه ملی 500 میلیون دلار را تبدیل به ریال خواهیم کرد تا از این طریق از شرکت‌های دارویی حمایت کنیم. افزایش نرخ بنزین در شرایط فعلی شدنی نیست و جامعه کشش ندارد. تأمین نیاز ارز کشور باید از محل صادرات غیرنفتی باشد، اگر کسی صادرات انجام دهد به‌قصد خروج سرمایه این دیگر خدمت نیست و عکس خدمت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانگیری: افزایش نرخ بنزین "&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..