تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطری و مقصودی حذف شدند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات مقدماتی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در اوزان اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم امروز(یکشنبه) در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر این اساس و در وزن 79 کیلوگرم عزت اله اکبری در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 مقابل جانی بور دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه پیروز شد.وی در دور دوم در لحظات پایانی شکست 2 بر 2 را با پیروزی 3 بر 2 مقابل سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره جهان از ژاپن عوض کرد و به دور سوم رسید.اکبری در یک چهارم نهایی به مصاف گریگور گریگوریان از ارمنستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست مقابل ریکاردو بائز از آرژانتین 13 بر صفر پیروز شد.وی در دور دوم مقابل شریف شریف اف دارنده مدال طلای المپیک و جهان از آذربایجان 7 بر صفر به برتری رسید و راهی دور بعد شد.کریمی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل باتیربیک تساکولوف از روسیه کشتی خواهد گرفت. در گروه کریمی جی دن کاکس دارنده مدال برنز جهان و المپیک از آمریکا حضور دارند.

در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول مقابل باخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان 6 بر یک پیروز شد.وی در دور دوم در ثانیه های پایانی و در حالی که 5 بر 3 از حریف پیش بود با نتیجه 5 بر 5 مقابل ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر اطری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست مقابل ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان و المپیک از گرجستان 7 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست خینچیگاشویلی مقصودی وداعی زود هنگام با رقابت های جهانی داشت.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

حذف 2 کشتی گیر آزادکار ایران در چهار وزن دوم رقابت های جهانی کشتی آزاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطری و مقصودی حذف شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..