تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عالیشاه از فهرست پرسپولیس خط خورد

۷۸۷۳۲۷

۴۱۸ بازدید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نام ۲۰ بازیکن را برای اردوی پیش از بازی با السد اعلام کرد که در این بین نام امید عالیشاه در جمع سرخپوشان دیده نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ نام 20 بازیکن سرخپوش حاضر در اردوی پیش از بازی با السد را که صبح فردا (دوشنبه) تشکیل خواهد شد، اعلام کرد.

نام امید عالیشاه که امروز (یکشنبه) هم تمریناتی اختصاصی را دنبال کرد، در این فهرست قرار ندارد.

سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور، بشار رسن، آدام همتی، حمیدرضا طاهرخانی، احسان علوان‌زاده، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور، احسان حسینی و محمد امین اسدی؛ 20 بازیکنی هستند که در اردو حضور خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عالیشاه از فهرست پرسپولیس خط خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..