تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه غیرمنتظره سر ضبط برنامه زنده در خیابان +فیلم

حادثه غیرمنتظره سر ضبط برنامه زنده در خیابان+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجری شبکه "NewsCenter Maine" که با تیم فیلمبرداری مشغول ضبط برنامه بود ناگهان با صدایی عجیب توجه‌اش به پشت سر جلب شد. هنگامی که به سمت صدا برگشت متوجه شد چه حادثه غیرمنتظره ای در چند قدمی او رخ داده که ممکن بود برای وی نیز دردسرساز شود.

گفتنی است اغلب برنامه های زنده با اتفاقاتی پیش بینی نشده و گاها عجیب همراه هستند. مدتی قبل هم "مک کارتی" مجری شبکه تلویزیونی بی بی سی در برنامه زنده مشغول صحبت از افزایش دمای هوای انگلیس بود که احساس ضعف و خستگی ناگهانی به سراغ او آمد و متعاقبا مقابل دوربین نقش زمین شد اما عجیب تر از آن مرگ دکتر ریتا جیتندرا، دبیر پیشین آکادمی هنر، فرهنگ و زبان‌های جامو و کشمیر بود که در برنامه  صبح بخیر  به علت ایست قلبی درگذشت.

در ادامه حادثه ناگهانی که پشت سر مجری شبکه مذکور رخ داده را مشاهده می کنید. ناگفته نماند در این حادثه به هیچکس آسیب جدی نرسید.

بیشتر بخوانید:راز پنهان خانم مجری مقابل دوربین پخش زنده فاش شد! +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه غیرمنتظره سر ضبط برنامه زنده در خیابان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..