تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای درآمد ۱۹۰ میلیاردی سازمان لیگ فوتبال

به  گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرانجام پس از جنجال هایی که در سال های اخیر درباره بحث تبلیغات محیطی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به وجود آمد، سازمان لیگ فوتبال از آغاز هجدهمین دوره لیگ برتر تصمیم گرفت به جای عقد قرارداد با برخی شرکت ها برای اجرای این تبلیغات خودش وارد عمل شود و طبق همکاری با یک شرکت جدید بحث مذکور را به خوبی پیش ببرد.

براین اساس مجری فعلی تبلیغات محیطی باید در طول فصل دست کم 850 میلیارد ریال از طریق جذب حامی مالی درآمد زایی داشته باشد که 80 درصد مجموع این درآمدزایی به باشگاه‌ها، 10 درصد به فدراسیون فوتبال، سه تا پنج درصد به هیئت فوتبال و پنج درصد  به سازمان لیگ تعلق می‌گیرد.

صبح امروز(یک شنبه) سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مصاحبه ای اظهار داشت«سازمان لیگ تاکنون از تبلیغات محیطی لیگ برتر 100 میلیارد ریال پول دریافت کرده است که از این رقم تنها 2 میلیارد ریال به باشگاه ها تعلق گرفته که چنین امری تعجب برانگیز است»

برای پیگیری این امر با صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ گفت و گو کردیم که او اظهار داشت: برخلاف اظهارات مدیرعامل ذوب آهن تاکنون 190 میلیارد ریال از تبلیغات محیطی لیگ برتر درآمدزایی داشته ایم. ضمن اینکه کمیته بازاریابی سازمان لیگ درباره تولید درآمد مسئولیت دارد. طبق برآوردهای هم که تاکنون انجام داده ایم و در طول فصل از بحث تبلیغات محیطی بیش از 850 میلیارد ریال درآمد خواهیم داشت.

او در پایان تصریح کرد: بخش مالی و اداری سازمان لیگ مسئول توزیع درآمدها بین باشگاه ها است و تا جاییکه من اطلاع دارم بخشی از درآمدی که تاکنون برای تبلیغات محیطی حاصل شده به پرداخت حقوق داوران تعلق گرفته است. به همین دلیل باید مسئول مالی و اداری سازمان لیگ درباره اینکه چرا تاکنون 2 میلیارد ریال به باشگاه ها تعلق گرفته توضیح دهد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس توجیهی بازاریابی و تبلیغات محیطی

درورگر: تبلیغات محیطی رُنسانسی در منابع درآمدزایی باشگاه‌ها است

میزان درآمدزایی از تبلیغات محیطی لیگ هجدهم مشخص شد

انتهای پیام/

اظهار نظر درودگر درباره درآمدزایی از تبلیغات محیطی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای درآمد ۱۹۰ میلیاردی سازمان لیگ فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..