تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراهم زمینه حضورمشتاقان زیارت درمشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان در جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگانی از استان های مختلف که در مشهد برگزار شد؛ گفت: با توجه به اینکه زیارت، پیشران توسعه محسوب می‌شود و وجود بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان در ۶۰ کشور اسلامی و مسلمانان ساکن در کشور‌های غیر اسلامی ظرفیتی عظیم در حوزه زیارت محسوب می‌شوند.

وی افزود: باید زمینه حضور مسلمانان مشتاق زیارت را در مشهد مقدس فراهم کرد که به همین منظور می‌طلبد تا امکانات در این حضور بسیج شود.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان این که سال گذشته بیش از ۳۱ میلیون نفر به مشهد مقدس سفر کرده اند؛ اظهار داشت: سه میلیون آن‌ها زائر خارجی از ۲۰ ملیت بودند.

حسینی ادامه داد: از مجموع زائران ورودی سال گذشته، چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر آن‌ها در دهه پایانی ماه صفر اقدام به تشرف به مشهد مقدس نموده اند.

وی ادامه داد: از این میان ۴۰۱ هزار نفر در قالب دو هزار و ۳۰۰ کاروان که ۱۰۴ هزار نفر آنان را اتباع خارجی تشکیل می‌دادند به صورت پیاده به مشهد وارد شدند.

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از تشکیل شورای زیارت با حضور نمایندگانی از استان‌های سمنان، گلستان، خراسان‌های رضوی، شمالی و جنوبی نیز خبر داد.


گفتنی است؛ در این جلسه آخرین اقدامات و برنامه ریزی‌ها برای حرکت زائران پیاده از موقعیت مشخص شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر//آ.ح

فراهم کردن امکانات برای زائرین در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراهم زمینه حضورمشتاقان زیارت درمشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..