تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح فلوراید تراپی ویژه دانش آموزان در مدارس استان کردستان

اجرای طرح فلوراید تراپی ویژه دانش آموزان در مدارس استان کردستان به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نادر منصوری گفت: طرح فلوراید تراپی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و پایه هفتم در ۲ مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن از هفته گذشته در مدارس ابتدایی آغاز شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته این طرح توسط مراقبین بهداشت آموزش و پرورش استان در خود مدارس انجام می‌شد، اما امسال با انعقاد تفاهم نامه‌ای با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت تخصصی‌تر و با همراهی خانواده‌ها در مراکز بهداشتی سطح استان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: امسال تعداد دانش آموزان زیر پوشش این طرح نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: این طرح در راستای جلوگیری از پوسیدگی دندان در زمان بزرگسالی و ارتقای سلامت دهان و دندان اجرا می‌شود.

منصوری طول مدت اجرای این طرح در هر مرحله را کمتر از یک ماه اعلام و اضافه کرد: مرحله اول این طرح اوایل آبان ماه پایان می‌یابد و مرحله دوم نیز اواخر آذر و اوایل دی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در انجام طرح فلوراید تراپی خانواده‌ها نقش مؤثری دارند و می‌توانند همکاری خوبی با مدیران مدارس داشته باشند، بر همراهی والدین و تسریع در مراجعه به مراکز بهداشتی برای اجرای طرح تاکید کرد.

در سال تحصیلی جاری (۹۸ - ۹۷) ۲۹۰ هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/م

60 درصد دانش آموزان زیرپوشش طرح فلورایدتراپی قرار می‌گیرند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح فلوراید تراپی ویژه دانش آموزان در مدارس استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..