تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوشمند سازی شعار اصلی بیمه سلامت است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد رضا فخاریان مدیرکل بیمه سلامت قم با اشاره به فرارسیدن هفته بیمه سلامت گفت:در پایان سال 96، 420 هزار نفر از مردم قم زیر پوشش بیمه سلامت بودند که این رقم در حال حاضر به 354 هزار نفر کاهش یافته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بیمه سلامت عنوان کرد: شعار اصلی پیاده سازی سازمان الکترونیک و هوشمند سازی است و به دنبال این هستیم که احراز هویت افراد با کد ملی صورت گرفته و دفترچه از سیستم حذف شود هرچند که این اقدام امری زمان بر است.

وی  بیان کرد: در این راستا نسبت به پرداخت 554 میلیارد ریال از تعهدات بیمه سلامت به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

فخاریان با بیان اینکه 22 میلیون نفر در شهرهای در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند،خاطرنشان کرد: بیمه سلامت 100 درصد هزینه بیماران خاص، 90 درصد هزینه بستری و 70 درصد هزینه درمان بیماران به صورت سرپایی را پرداخت می کند.

وی به روز شدن پرداخت های بیمه سلامت به مراکز طرف قرارداد را مورد توجه قرار داد و افزود: از سال 96 هنوز بدهی هایی داریم ولی بخشی از آن را در قالب اوراق بهادار به مراکز طرف قرارداد پرداخت کردیم.

فخاریان با اشاره به اینکه در سال جاری تا پایان شهریور تعهدات بیمارستان های دولتی پرداخت شده است، تصریح کرد: در خصوص دیگر مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت ها نسبت به سنوات گذشته رویه بهتری داشته است.

انتهای پیام/ح

پرداخت ۵۵۴ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوشمند سازی شعار اصلی بیمه سلامت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..