تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۹۰ کیلوگرم انجیر خشک قاچاق در قم کشف شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مرادحسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:درپی اخبار واصله مبنی بر اینکه دو نفر از قاچاقچیان قصد دارند با خودروهای سمند و پژو 405، محموله های قاچاق را از غرب کشور و با عبور از محور مواصلاتی قم به تهران منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد:در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان مأموران به محل مورد نظر اعزام و خودروها شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد:در بازرسی از خودرو پژو 49 کارتن انجیر خشک قاچاق به وزن 490 کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود:سپس طی بازرسی از خودرو سمند 30دستگاه اتو، 20 دستگاه دریل تفنگی بزرگ، 5 دستگاه اتو حرارتی بزرگ، 30 دستگاه جوش کوچک و 61 عدد کلاه جوشکاری صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ح

کشف نیم تن انجیر خشک قاچاق در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۹۰ کیلوگرم انجیر خشک قاچاق در قم کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..