تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر امید مسئولان به داخل باشد مشکلات اصلی کشور حل می شود

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای کانون بازنشستگان لشکری و کشوری با اشاره به مشکلات کشور گفت:ضعف مدیریت در کشور زیاد است و در کشوری که سرمایه زیادی دارد، بدون شک فقیر نیست وقتی دست مسئولان خالی می‌شود نشان دهنده مدیریت ضعیف است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان یا وعده ندهند و یا اگر وعده می‌دهند عمل کنند،عنوان کرد:از این رو ما پیام و کلام شما را که حق و حقوقتان تضعیف شده ‌را به مسئولان می‌رسانیم و در کنار شما هستیم.

وی اضافه کرد:منکر تأثیر تحریم بر وضعیت اقتصادی و مالی کشور نیستیم ولی اعتقاد داریم اگر چشم امید مسئولان به داخل باشد مشکلات اصلی کشور حل می‌شود.

استاد سطوح حوزه علمیه با اشاره به مشکلات کشور تصریح کرد:بحث مردم و توجه به اقشار مختلف را به مسئولان کشور انتقال و تذکر داده‌ایم ولی می‌‌گویند شرایط فعلی به گونه ای است که امکانات زیادی در دست نداریم.

وی با اشاره به توانمندی‌های داخل کشور اشاره کرد:وقتی کشورهای دیگر چهار دیواری ما را محاصره کنند، این مسئله بدون شک اثر می‌گذارد ولی در عین حال نباید چشم امید ما به خارجی‌ها باشد.

آیت الله علوی گرگانی یادآور شد:موضوع تحریم‌ها بی‌اثر نیست چون هر کشوری مثل یک خانواده است که نیازهای زیادی دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم آن را اداره کنیم.

انتهای پیام/ح

نباید چشم امید مسئولان ‌به خارجی‌ها باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر امید مسئولان به داخل باشد مشکلات اصلی کشور حل می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..