تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت رسانی ۶۰ موکب قمی در عراق/۶۴ هزار زائر قمی درسامانه سماح ثبت نام کردند

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم گفت: از این تعداد برای بیش از ۶۰ هزار زائر روادید اربعین صادر شده است.

وی در خصوص مواکب استان قم نیز افزود: تعداد مواکب استان قم از ۴۳ موکب در سال گذشته به ۶۰ موکب در سال ۹۷ افزایش یافته است.

عالی پور با اشاره بر اینکه مواکب استان قم سعی بر انسجام بخشی فرهنگی بین مردم عراق و ایران دارند یادآور شد: اغلب مواکب این استان به صورت تلفیقی برپا شده و به خدمت رسانی می پردازند.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم همچنین با تاکید بر حضور زائرین خارجی در مسیر تشرف یا بازگشت از پیاده روی اربعین برای زیارت حرم حضرت معصومه (س) گفت: مصلی قدس و مسجد جمکران و تعدادی از شبستان های حرم برای استقرار و پذیرایی این زوار تدارک دیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود گروه های چند ده هزار نفری از زوار خارجی به خصوص در مسیر بازگشت به این شهر وارد شوند.

شایان ذکر است هر ساله تعداد قابل توجهی از زائرین آذربایجانی و پاکستانی و سایر زائرین خارجی بعد از تشرف به کربلای معلی به شهر مقدس قم برای زیارت حضرت معصومه (س) مراجعه می کنند.

انتهای پیام/ح

ثبت نام ۶۴ هزار زائر قمی در سماح و صدور بیش از ۶۰ هزار روادید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت رسانی ۶۰ موکب قمی در عراق/۶۴ هزار زائر قمی درسامانه سماح ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..