تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت تخلفات از مردم با تلفن همراه

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان سید یونس حسینی‌عالمی دادستان مرکز مازندران، با اعلام شماره تلفن همراهی به صورت مستقیم خواستار دریافت تخلفات از مردم شده است.

حسینی‌عالمی که از اوایل اسفندماه سال گذشته به عنوان دادستان مرکز مازندران معرفی شده است و تاکنون پرونده‌های حضور تخفات مالی در حوزه شهرداری‌های استان را به صورت ویژه در دست بررسی دارد.

دادستان مرکز مازندران با اعلام شماره تلفن همراه ۰۹۱۱۲۲۹۳۲۴۰ خواستار اعلام تخلفات از سوی مردم شد و گفت: این موارد به صورت پیامک یا پیام‌رسان سروش به صورت مستقیم به اطلاع وی خواهد رسید.

حسینی‌عالمی تاکید کرد؛ با دریافت مطالبات مردمی در این حوزه و تخلفات شخصا خبر‌ها را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

دادستان مرکز مازندران خواستار دریافت تخلفات از مردم شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت تخلفات از مردم با تلفن همراه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..