تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخذ ۴۲ میلیون تومان وثیقه به ازای هر خودروی ایرانی در عراق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ولی‌الله حیاتی ظهر فرماندار خرمشهر امروز در نشست بررسی و تسهیل تردد زائران که در ساختمان گمرک واقع در مرز شلمچه برگزار شد،گفت: تمام تمهیدات لازم برای اربعین ۹۷ در شلمچه اندیشیده شده است.

وی افزود: مردمی که از نقاط مختلف کشور به‌منظور خدمت‌رسانی به زائران به این نقطه مرزی آمده‌اند مشغول خدمت‌رسانی‌اند تا هیچ مشکلی پیش نیاید.

حیاتی با اشاره به خودروهای ایرانی که به کشور عراق می‌روند، عنوان کرد: عراقی‌ها به ازای هر خودرو ۴۲ میلیون تومان وثیقه می‌خواهند که بعد از برگشت به آن‌ها برگردانده می‌شود و باید این موضوع اطلاع‌رسانی شود تا رانندگان با آمادگی عازم کشور عراق شوند.

فرماندار خرمشهر با اشاره به رسیدگی به زائران در عراق عنوان کرد: در عراق نیز تمهیدات خوبی دیده شده و مواکب به تعداد لازم برای پذیرایی از زوار مستقر شده است.

وی با بیان اینکه سیستم حمل‌ونقل عراق نیز به کمک‌ما آمده و مرز به‌صورت شبانه‌روزی آماده پذیرش زائران ایرانی و خارجی است، اعلام کرد: دروازه‌ها و مسیر‌های عبوری اتباع خارجه در شلمچه مجزا شده و آمادگی پذیرش هر تعداد زائر را داریم.

انتهای پیام/ف

بیش از ۴۰ میلیون تومان وثیقه به ازای هر خودروی ایرانی در عراق دریافت می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخذ ۴۲ میلیون تومان وثیقه به ازای هر خودروی ایرانی در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..