تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فدایی: بدون اشتباه بودیم و دربی را بردیم

فدایی: بدون اشتباه بودیم و دربی را بردیمبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد فدایی سرمربی تیم امید استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره دربی روز شنبه و برد در این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی داشتیم و بازیکنان ما در حد یک تیم بزرگسال فوتبال بازی کردند. همه حاضران از بازی لذت بردند و ما بدون اشتباه بودیم. پرسپولیس تیم خوبی است اما ما تیم بهتری بودیم و خوشحالم که این برد را به دست آوردیم.

او در ادامه درباره بازیکنان با استعداد این تیم برای آینده استقلال، افزود: با شفر نیز چند مرحله صحبت کردیم و ایشان چند بازیکن ما را پسندیدند. معراج پورتقی به تمرینات بزرگسالان اضافه شده و ایمان دارم 3-4 بازیکن ما می توانند به تیم بزرگسالان اضافه شوند. ما از اسفند سال گذشته استعداد یابی را آغاز کرده و بازیکنان خوبی را اضافه کردیم. بازیکنان تیم ما پتانسیل بالایی دارند و می توانند آینده ساز شوند.

فدایی ضمن گلایه از مربیان تیم امید ایران، بیان کرد: در تیم امید ما بازیکنان زیادی هستند که می توانند به تیم امید دعوت شوند و حرف ما غیر منطقی نیست که انتظار داریم مربیان تیم امید در مسابقات ما حاضر شوند. کادرفنی تیم امید مسابقات دیگر رقیبان ما را از نزدیک تماشا کردند اما با نیامدن در مسابقات تیم ما، باعث دلسردی بازیکنان می شوند. استقلال باشگاه کوچکی نیست و ما چیز زیادی نمی خواهیم و امیدواریم بازیکنان ما را ببینند. ایمان دارم مربیان امید اگر به مسابقات ما بیایند، بازیکنان بیشتری در تیم امید خواهیم داشت.

سرمربی تیم امید استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند طلسم قهرمان نشدن در لیگ امیدها را بشکند، بیان کرد: تلاشمان را می کنیم و نتایج خوبی گرفتیم اما کار سختی برای قهرمانی در لیگ امیدها داریم. با تیم هایی مانند پیکان و مقاومت رقابت می کنیم که در لیگ تهران بی رقیب بودند. با این حال مطمئنم اگر بازیکنان ما بتوانند مانند دیدار دربی در دیگر دیدارها حاضر شوند، قهرمانی دور از دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

استقلال، پرسپولیس را ۴ تایی کرد

شجاعیان و اسماعیلی به تمرینات استقلال بازگشتند

تیموری: تیم از بازی کردن من مهمتر است

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

انتهای پیام /

اظهارات مربی امید های استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فدایی: بدون اشتباه بودیم و دربی را بردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..