تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۴۶ قطعه عکس به دبیرخانه کنگره عکس عاشورایی قروه ارسال شد

۲۴۶ قطعه عکس به دبیرخانه کنگره عکس عاشورایی قروه ارسال شد به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی سلطانی یکی از بخش‌های کنگره سوگواره و آیین‌های عاشورایی قروه را بخش عکس اعلام کرد و اظهار داشت: این کنگره هفته نخست آبان امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار میزبان برگزاری این کنگره هستند، افزود: دبیرخانه بخش عکس این کنگره به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار واگذار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه عکس این کنگره ۲۲ مهر ماه امسال بود، تاکید کرد: در دو بخش عکس موبایلی و حرفه‌ای ۲۴۶ قطعه عکس به دبیرخانه ارسال شده است.

وی یادآور شد: مسعود مراد سلیمی، جمشید فرج وند فردا و ناصر محمدی زنجانی داوری بخش عکس کنگره آیین‌های عاشورایی را بر عهده دارند.

سلطانی با بیان اینکه در اختتامیه از ۶ اثر برگزیده موبایلی و حرفه‌ای تجلیل خواهد شد، گفت: در شهرستان‌های قروه، سنندج و بیجار هم ۳۶ اثر منتخب از سوی هیات داوران انتخاب و در قالب نمایشگاه‌هایی به نمایش در می‌آیند.

یازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی و نخستین همایش آیین‌های عاشورایی از اول تا سوم آبان ماه سال جاری در سه بخش شعر، عکس و آیین‌های عاشورایی در شهرستان‌های سنندج، قروه و بیجار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری کنگره سوگواره و آیین‌های عاشورایی در قروه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۴۶ قطعه عکس به دبیرخانه کنگره عکس عاشورایی قروه ارسال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..