تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت طی ۶ ماهه اول امسال

تولید بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت طی ۶ ماهه اول امسال به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرشاد منبری گفت: بهسازی و آسفالت معابر از عمده فعالیت‌هایی است که شهرداری‌ها به منظور رفاه حال شهروندان در دستور کار خود قرار می‌دهد.

سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج در راستای رسالت کاری خود که تولید مستمر آسفالت به منظور بهسازی معابر، محلات و خیابان‌های سطح شهر است، اقدام به تولید آسفالت می‌کند.

وی از تولید و توزیع بیش از ۱۴ هزار و ۲۴۰ تن آسفالت در شش ماهه نخست سال ۹۷ خبر داد و گفت: بخشی از آسفالت محلات و معابر و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح مناطق و نواحی توسط شهرداری و برخی از طرح‌ها هم با همکاری پیمانکاران اجرا می‌شود.

مهندس منبری افزود: بیشترین حجم آسفالت توزیع شده در شش ماهه نخست سالجاری مختص به پروژه‌های عمرانی با ۷ هزار و ۸۴۰ تن بوده است.

وی بیان کرد: از این مقدار آسفالت تولید شده توسط این سازمان دو هزار و ۱۷۲ تن در سطح شهرداری منطقه یک، یک هزار و ۸۲۷ تن در حوزه شهرداری منطقه دو، یک هزار و ۷۰۷ تن در سطح شهرداری منطقه سه تولید، توزیع و پخش شد و ۶۹۱ تن هم صرف بهسازی و آسفالت معابر ناحیه بهاران شد.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری سنندج اعلام کرد: علاوه بر آسفالت ریزی در پروژه‌های عمرانی و زیرسازی معابر در طی شش ماهه اول سال جاری نیز ده هزار و ۱۲ تن اساس و ۱۹۰ تن نخودی در سطح شهر نیز پخش شد.

انتهای پیام/م

بهسازی و آسفالت معابر شهر سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید بیش از ۱۴ هزار تن آسفالت طی ۶ ماهه اول امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..