تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاده‌روی اربعین سبب شدنقشه‌های دشمن نقش بر آب شود

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی استاد حوزه علمیه قم امروز  با اشاره به همایش بزرگ جهانی اربعین گفت: طهارت و صفای باطنی و معنوی، زدودن رذایل و کسب فضایل، یاد و ذکر خدا از جمله دستاوردهای راهپیمایی اربعین است که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

وی یاد آورشد: سال به سال چراغ حسینی در اربعین فروزان‌تر می‌شود و دشمن قرن‌ها است که درصدد خاموش کردن این چراغ است.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد: امروز کدورت‌ها با محبت به امام حسین(ع) و پیاده‌روی اربعین زدوده شده و دو ملت به یکدیگر نزدیک شدند و دیوار جدایی که دشمنان دو ملت برافراشته بودند یک باره با پیاده‌روی اربعین فروریخت بنابراین تصمیم گرفتند جدایی و تفرقه‌ای از طریق جنگ روانی بین دو ملت فضاسازی کنند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با بیان اینکه دشمن زمانی که مشاهده کرد نمی‌تواند این چراغ را خاموش یا کم نور کند بنابراین جنگ بین دو کشور برادر ایران و عراق را راه‌اندازی کرد گفت: افرادی در این جنگ شهید، جانباز و اسیر شدند که این امر کینه‌های زیادی در دو کشور ایجاد می‌کند. هیچ گاه تصور نمی‌شد عاملی پیدا شود که بتواند این کینه‌ها را بزداید و دل‌های این دو ملت را نسبت به یکدیگر نزدیک کند ولی از معجزه‌های الهی است که عاملی به نام اربعین حسینی یا مهر و محبت اهل بیت(ع) ما را به یکدیگر نزدیک کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیاده‌روی اربعین سبب شد شایعات و نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود و امسال شاهد اربعین و پیاده‌روی با شکوه‌تر نسبت به سال‌های گذشته خواهیم بود.

جلالی با بیان اینکه دشمنان درصدد بودند با ایجاد جنگ روانی بین دو ملت جدایی و تفرقه ایجاد کنند گفت: دشمنان تلاش کردند اینگونه وانمود کنند که مصائب و بدبختی‌های عراقی‌ها از سوی ایرانی‌ها است و از طرفی دیگر نیز شایعاتی علیه ایرانی‌ها پخش می‌کردند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی عنوان کرد: همایشی به این گستردگی در هیچ مکانی وجود ندارد بنابراین این همایش عامل وحدت، حرکت و استکبارستیزی شده و درس‌هایی که در مکتب عاشورا وجود دارد در پیاده‌روی اربعین تمرین و تکرار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش بزرگ جهانی منجر به نابودی و محو رژیم صهیونیستی می‌شود و کلید فتح قدس از کربلا می‌گذرد گفت: مردم به این نکته توجه دارند که در این راهپیمایی باید شعارها و تصاویر وحدت‌بخش باشد و در مسیر تعامل، همراهی و هم‌افزایی با کشور دوست و برادر رفتار خود را قرار دهند.

انتهای پیام/ح

همایش جهانی اربعین منجر به نابودی و محو رژیم صهیونیستی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاده‌روی اربعین سبب شدنقشه‌های دشمن نقش بر آب شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..