تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۴ میلیون دانش آموز؛ مخاطبان شورای دانش آموزی/ شورا‌ها از کارکرد اصلی خود دور شده بودند

مدیرکل امور فرهنگی و هنری مطرح وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد؛

ابلاغ دستورالعمل جدید شورای دانش آموزی/ شورا‌ها از کارکرد اصلی خود دور شده بودبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری بیست و یکمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور علی رمضانی مدیرکل امور فرهنگی و هنری ظهر امروز در ساختمان علاقه‌مندان برگزار شد.

در این مراسم رمضانی با اشاره به تحقق سیاست مدرسه محوری شورای دانش آموزی از سال ۷۹، اظهار کرد: بر اساس قانون هر مدرسه یابد یک شورای دانش آموزی داشته باشد و هر مدیر مدرسه باید این موضوع را پیگیری کرد.

ابلاغ دستورالعمل جدید شورای دانش آموزی

وی ادامه داد: ۱۴ میلیون دانش آموزان مخاطبان شورای دانش آموزی هستند و این عدد نشان از تاثیر گذار بودن این شورا دارد، طی تجریبات سال های گذشته از سال گذشته کارگروهی برای بررسی شورای دانش آموزی تشکیل دادیم و بعد از یک سال تلاش این دستورالعمل جدید حاصل شد.

مدیرکل امور فرهنگی و هنری با اشاره به اینکه شورای دانش آموزی جایگاه بالایی در سند تحول بنیادین دارد، گفت: این شورا برای فراهم آوردن مشارکت بیشتر دانش آموزان ددر امور مدرسه شکل گرفت.

رمضانی با اشاره به اینکه شورای دانش آموزی جایگاه اصلی خور را از دست داده است، تصریح کرد: بنابراین دستورالعمل تغییر کرد و اهداف و چشم اندازهای جدیدی را مورد توجه قرار دادیم که تحکیم و تعمیق آموزه های دینی، تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری و تقویت روحیه انتقاد پذیری از جمله این اهداف است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۴ میلیون دانش آموز؛ مخاطبان شورای دانش آموزی/ شورا‌ها از کارکرد اصلی خود دور شده بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..