تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریستف رضاعی موسیقی «سونامی» را می‌سازد

کریستف رضاعی موسیقی «سونامی» را می‌سازدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ساخت موسیقی و صداگذاری فیلم سینمایی «سونامی» نخستین ساخته میلاد صدر عاملی آغاز شد.

موسیقی این فیلم سینمایی توسط کریستف رضاعی ساخته می‌شود که با توجه به فضای غالب بر فیلم، می‌توان آن را تجربه متفاوتی در کارنامه کاری او محسوب کرد و همچنین بهمن اردلان صداگذاری سونامی را برعهده دارد.

بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی‌ور، فرشته حسینی، علی استادی، علیرضا ورزنده، امیر شریعت، با حضور امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری بازیگران «سونامی» هستند

این فیلم سینمایی به چالش های رقابتی ورزشکاران می‌پردازد و فیلمنامه آن را میلاد صدرعاملی و علی اصغری به طور مشترک به نگارش درآورده اند.

انتهای پیام/

موسیقی «سونامی» را چه کسی می سازد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریستف رضاعی موسیقی «سونامی» را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..