تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طباطبایی: آقای فتحی، طوری حرف بزنید که به شعور ما و هواداران بر نخورد

طباطبایی: آقای فتحی، طوری حرف بزنید که به شعور ما و هواداران بر نخوردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی طباطبایی بازیکن سابق استقلال تهران ،  باردیگر در ادامه انتقادهایش به مدیران باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی در مورد صحبتهای امیرحسین فتحی گفت: آقای فتحی، شما در مورد رای سوپر جام گفتید اگر لازم بود من تیم استقلال را از ترکیه به تهران باز می گردانم. کدام تیم را می خواستید به تهران بازگردانید؟ تیمی که مجید حسینی در آن حضور نداشت، وریا غفوری اردو را ترک کرده بود، جباروف و تیام دیگر در تیم نبودند، علی قربانی و جابر انصاری در تیم حضور نداشتند. طوری حرف بزنید که به شعور ما و هواداران بر  نخورد.

او ادامه داد: شما در مورد اینکه من 3 سال سابقه ی حضور در استقلال را دارم و اینکه می خواهم جای ناصر حجازی و منصور پور حیدری را بگیرم حرف می زنید. منظور حرف من این نبوده که می خواهم جایگاه آنها را بگیرم. حرف من این بوده که حال که آنها نیستند، من به جای آنها از حق استقلال دفاع خواهم کرد. من هیچوقت خودم را با دیگران مقایسه نمی کنم.

طباطبایی در مورد صادر شدن رضایت نامه اش برای حضور در استقلال گفت: آقای فتحی، شما هیچوقت برای حضور من در باشگاه استقلال رضایت نامه صادر نکردید. من با باشگاه استقلال قراراداد 5 ساله امضا کردم که سال آخر اتفاقاتی افتاد که من را از استقلال جدا کردند.

او درمورد اتفاق هایی که برای مادرش رخ داد گفت: من مادرم را به خاطر باشگاه استقلال از دست دادم. یکسال از بهترین دوران زندگی ام مرا طوری از استقلال جدا کردند و و به من رضایت نامه ندادند که کار مادر من یکسال شبانه روز گریه کردن بود. من در این یکسال به خانه خودمان نرفتم و در نهایت یک شب مادرم صبح بیدار شد و یک طرف بدنش لمس بود و کار نمی کرد.

طباطبایی ادامه داد: آقای فتحی لطفا بدون آگاهی حرفی نزنید، من با شخص شما مشکلی ندارم و انتقاداتم به مدیریت باشگاه استقلال است. زمانی که اسقلال وضعیت خوبی نداشت وزارت ورزش و جوانان از من در خواست کرد تا نظرم را در این مورد بدهم و من گفتم از هیئت مدیره و مدیرعامل تا کادر فنی همه را کنار بگذارید و در نهایت یک سرمربی و سرپرست موقت انتخاب کنید. در نیم فصل دوم ساختاری برای استقلال به وجود می آوریم تا این باشگاه تا 10 سال دیگر بیمه باشد. یک مربی  خارجی می آوریم و یکسال روی سکوها بشیند تا با شرایط باشگاه استقلال آشنا شود. زمانی که شفر به استقلال آمد و نتیجه هم گرفت به آنها گفتم که این یک آتش زیر خاکستر است.

او در آخر گفت: تمام این انتقاد ها و حرفهایی که می زنم به این علت است که بعد از بازی استقلال مقابل تیم فوتبال السد قطر و در 5 دقیقه آخر بازی که استقلال گل دوم را دریافت کرد رو به امیرحسین فتحی کردم و به او گفتم این استقلال خراب شده است و باید درست شود. مطمئن باشد از این به بعد در کمال احترام تمام حرفهایم را می زنم و انتقاداتم ادمه دارد. آقای فتحی من با شما هیچ مشکلی ندارم و مشکل من با مجموعه مدیریتی است که از اول تا به الان بوده. باشگاه استقلال درخت تنومندی است که مدیران این باشگاه باعث شدند شاخه های آن قطع شود.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره های استقلال

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

استقلال، پرسپولیس را ۴ تایی کرد

انتهای پیام/

انتقادات طباطبایی به مدیریت استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طباطبایی: آقای فتحی، طوری حرف بزنید که به شعور ما و هواداران بر نخورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..