تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صالحی امیری: ایرانیان تماشاگر درخشش جوانان شان در بوینس آیرس بودند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم استقبال از ورزشکاران جوان المپیکی کشورمان بیان کرد: صحنه غرور، غیرت و هویت ایرانی را شاهد بودید و ایرانیان تماشاگر درخشش جوانان شان در بوینس آیرس بودند و این موضوع حاصل 3 عامل اصلی بود.

او افزود: 1 - خود باوری در جونان بود که هر زمانیکه اراده کردند با عزم آهنین درخشیدند. 2- عامل وحدت میان ارکان ورزش ( وزارت ورزش جوانان - کمیته ملی المپیک - فدراسیون ها و رسانه ) که سبب شد تا مجموعه ورزش به موفقیت برسند. 3 - احساس مردمی بودن و لذت ملت از درخشش جوان هایشان که سبب شد تا کام مردم شیرین شود.

صالحی امیری ادامه داد: نکته مهم دیگر هم تلاش وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون ها و کادر سرپرستی این کاروان بود که تمام ظرفیت های شان را به کار گرفتند تا در میان 206 کشور موفق شویم رتبه هفتم را کسب کنیم که کار خیلی بزرگی است. به ملت بزرگ ایران، جامعه ورزش، فدراسیون ها، ورزشکاران و ... تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید:

بازگشت کاروان ورزشی ایران از رقابت های المپیک جوانان

ایران در جایگاه هفتم المپیک جوانان قرار گرفت

تاریخچه حضور کاروان ایران در بازی‌های المپیک جوانان

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک درباره درخشش ورزشکاران در بازی های المپیک جوانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صالحی امیری: ایرانیان تماشاگر درخشش جوانان شان در بوینس آیرس بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..