تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاویانپور: آسیا به پرسپولیس یک قهرمانی بدهکار است

۷۸۷۱۶۲

۱۸ بازدید

هافبک و کاپیتان پیشین باشگاه پرسپولیس تا نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا به همراه این تیم پیش رفت اما آنها در نهایت با هدایت علی پروین به سوان سامسونگ کره جنوبی باختند و به فینال نرسیدند.

خبرورزشی: هافبک و کاپیتان پیشین باشگاه پرسپولیس تا نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا به همراه این تیم پیش رفت اما آنها در نهایت با هدایت علی پروین به سوان سامسونگ کره جنوبی باختند و به فینال نرسیدند. صحبت از حامد کاویانپور است. او، اما می‌گوید این بار، شرایط با گذشته متفاوت است. کاویانپور به ما گفت: «پرسپولیس با هدایت برانکو به تیم بسیار خوبی بدل شده است.

دو بار صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دو فصل پیاپی برای هیچ باشگاهی به راحتی رقم نمی‌خورد و پرسپولیسی‌ها به صورت شانسی به این افتخارات نرسیده اند. آن‌ها برای این جایگاهی که ساخته شده، زحمات زیادی کشیدند و یک مربی خوب مثل برانکو را روی نیمکت شان داشتند.»

کاپیتان اسبق سرخپوشان اضافه کرد: «آسیا به پرسپولیس یک قهرمانی بدهکار است و فکر می‌کنم زمان آن رسیده که برانکو بتواند این بدهی را از لیگ قهرمانان به دست بیاورد. این پرسپولیس واقعا شایستگی آن را دارد که بتواند قهرمان آسیا شود و یک رکورد تاریخی را برای خود به ارمغان بیاورد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاویانپور: آسیا به پرسپولیس یک قهرمانی بدهکار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..