تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری گردهمایی موکب دانشجویان جهان اسلام

گردهمایی پیش از اعزام موکب دانشجویان جهان اسلام برگزار شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردهمایی کمیته های مختلف خادمین موکب دانشجویان جهان اسلام با هدف سازماندهی بهتر و تقسیم وظایف خدام برگزار شد.

در این خصوص آموزش های لازم توسط تیم پزشکی به خدام بخش های مختلف ارائه شده و راهکارهای عملیاتی لازم برای حفظ بهداشت محیط و اقلام پذیرایی، نحوه رسیدگی به زائرانی که دچار بیماری شده اند، نحوه تداوم فعالیت خدام و توضیحات در خصوص مشکلات پزشکی شایع در چنین فضاهایی و نحوه مواجهه صحیح با آنها آموزش داده شد.

این موکب دانشجویی که امسال در عمود 1338 مسیر پیاده روی نجف اشرف تا کربلای معلی استقرار خواهد یافت، با افزون بر یک صد خادم در حوزه های مختلف اقدام به خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهد کرد.

خدمات متنوع بهداشتی، فرهنگی، پزشکی، محل خواب، ایستگاه پذیرایی و ارائه صبحانه، غرفه کودکان، غرفه اطلاع رسانی و رسانه، غرفه بین الملل، غرفه تشریفات، برگزاری هیات عزاداری در کلیه شب های استقرار موکب، غرفه شبیه سازی وقایع کربلا با دستگاه VR از جمله اقدامات این موکب خواهد بود.

بخش مهم دیگر این گردهمایی توجیه گروه به گروه خادمین توسط تیم پزشکی مستقر در موکب بود، حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت خدام گام مهمی در حفظ بهداشت موکب و ارائه خدمات مناسب تر به زائرانی می باشد که از محیط خواب و ایستگاه های پذیرایی موکب خدمات دریافت خواهند کرد.

موکب دانشجویان جهان اسلام دومین سال است که با تلاش جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برپا می شود و هدفگذاری اصلی خویش را کار فرهنگی تبلیغی و ارائه خدمات به دانشجویان جهان اسلام، حاضر در پیاده روی اربعین حسینی قرار داده است.

هیات های دانشجویی اردو زبان، آذری زبان، هیاتی از کشورهای اروپایی، هیاتی از شهر هامبورگ آلمان و گروه های چند نفره پیاده روی و همچنین توریست هایی که با هدف آشنایی با واقعه اربعین در پیاده روی امسال شرکت می کنند، از جمله گروه هایی هستند که طبق برنامه قبلی در طول مدت خدمت رسانی این موکب در آن اسکان خواهند گرفت.

انتهای پیام/

برپایی دومین موکب دانشجویان جهان اسلام در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری گردهمایی موکب دانشجویان جهان اسلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..