تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زائر چگونه می‌تواند آماده زیارت اباعبدالله (ع) شود؟ + فیلم

چگونه زائر می‌تواند آماده زیارت اباعبدالله (ع) شود + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از جمله کار‌های بسیار پسندیده در مسیر پیاده روی اربعین مراقبت است. انسان با مراقبت از هوای نفس خود، بهتر از هر زمانی می‌تواند به استقبال زیارت سید الشهدا (ع) برود. به قول عصمت بخارایی شاعر قرن پنجم که می گوید:
این نه کعبه ست که بی پا و سر آیی به طواف / وین نه مسجد که در آن بی خبر آئی به خروش

این خرابات مغان است و در آن مستانند / از دم صبح ازل تا به قیامت مدهوش


حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی مطلق، کارشناس مذهبی درباره مراقبت از هوای نفس در پیاده روی اربعین، توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه می‌توانید آن را ببینید و بشنوید.

انتهای پیام/

در اربعین باید به هوای نفس توجه شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زائر چگونه می‌تواند آماده زیارت اباعبدالله (ع) شود؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..