تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیصر امین‌پور در «کتاب شب» رادیو

قيصر امين‌پور همزمان با نزدیک شدن به اربعین، برنامه «کتاب شب» رادیو تهران برای بازخوانی آثار داستانی مرتبط با این ایام تدارک دیده است.

به گفته محمدباقر رضایی ـ سردبیر برنامه ـ شش داستان و روایت از نویسندگان ایرانی در موضوع مقاومت و شهادت برای ایام مورد نظر، انتخاب و تنظیم رادیویی شده که توسط ساحل کریمی بازخوانی شده‌اند.

نام این آثار، نویسندگانشان و زمان پخششان به‌زودی اعلام خواهد شد، اما سردبیر برنامه به دو اثر از «قیصر امین‌پور» اشاره کرد که دو شب از شش شب هفته مورد نظر را به خود اختصاص خواهند داد؛ یکی از آنها داستان کوتاهی درباره ماجراهای عاشوراست که قیصر در زمان جوانی‌اش نوشته و دیگری متنی توصیفی با حس و حال داستانی درباره پیام‌آور عاشورا حضرت زینب (س).

ضبط این آثار با تهیه‌کنندگی رضا قربانی و صدابرداری محسن فراهانی به پایان رسیده و در حال طی کردن مراحل فنی هستند تا برای پخش آماده شوند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیصر امین‌پور در «کتاب شب» رادیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..