تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پویش بین‌المللی "تشکر" برا&a

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ "پویش تشکر" یک پویش مردمی و بین‌المللی است که در سال‌های 95 و96 در ایام مقارن با اربعین برگزار شد و به دلیل استقبال مردمی از این پویش متولیان برگزاری بر آن شدند که در سال 97 با قدرت و قوت بیشتری این پویش را برگزار کنند.

از جمله کارهایی که برای امسال در نظر گرفته شده است اهدای طومار تشکر از مردم عراق به تولیت حرم مطهر اباعبدالله است؛ این طومار سال قبل در صحن حرم حسینی توسط زائران امضا شد؛ این پویش از همه زائران اربعین حسینی با ملیت‌ها، نژادها و ادیان مختلف دعوت کرده است تا به این پویش بپیوندند.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند تصاویر و فیلم‌های کوتاه تشکر خود از میزبانان عراقی را با سه هشتگ #نشکر_العراق #مشکورین، #thanksiraq و با تگ کردن صفحه @thanksIraq در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پویش بین‌المللی "تشکر" برا&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..