تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح نظارتی ویژه اربعین و ایام زیارتی صفر در قزوین آغاز شد

ساعت: 10:34 منتشر شده در مورخ: 1397/07/29 شناسه خبر: 1420693

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از طرح تشدید نظارت با رویکرد پیشگیری در حوزه های سلامت و تغذیه، حمل و نقل در چارچوب صلاحیت‌ها و وظایف قانونی برای سفر اربعین و ایام زیارتی آخر ماه صفر دراین استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین سیدالشهدا و در پیش بودن حجم وسیع سفرهای زائرین حسینی طرح نظارتی ویژه اربعین و ایام زیارتی آخر ماه صفر، بر واحدهای صنفی مرتبط از 28مهرماه در استان قزوین آغاز شده و تا  18 آبان ماه ادامه دارد. 


وی اذعان کرد: تعزیرات حکومتی آمادگی کامل برای برگزاری گشت‌های مشترک و رسیدگی به تخلفات علی الخصوص در حوزه‌های مرتبط را داشته و نسبت به رسیدگی سریع، قانونی و خارج از نوبت به تخلفات احتمالی اقدام لازم را معمول خواهد کرد.
 
این مسئول ادامه داد: گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات جهت برخورد با متخلفین در حال اجرا است و جریمه‌های سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی اظهار کرد: شهروندان محترم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را به سامانه 135 و یا شماره 124 اطلاع دهند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح نظارتی ویژه اربعین و ایام زیارتی صفر در قزوین آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..