تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموزان، سربازان حقیقی انقلاب هستند

ساعت: 10:24 منتشر شده در مورخ: 1397/07/29 شناسه خبر: 1420650

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت: امروزه امنیت فرهنگی را باید شما دانش آموزان به عنوان سربازان حقیقی انقلاب تامین کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ حسین محمد باقرلو  روز گذشته و در جریان دیدار با دانش آموزان دبیرستان شهید دستغیب ماکو، اظهار داشت: امروزه امنیت فرهنگی را شما دانش آموزان وسربازان حقیقی انقلاب ، باید تامین کنید لذا این شما هستید که تداوم بخش اسلام ، انقلاب و راه شهدایی چون حسین فهمیده هستید .

وی، افزود: امروزه در برهه حساس تاریخی و درنبرد با جنگ نرم دشمن هستیم که بدنبال هویت زدایی جوانان ایران زمین هستند .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو، تاکید داشت: کلاس های شما دانش آموزان عزیز بایستی سنگر فرهنگ و مدارس شما سنگر اسلام و دین داری و فرهنگ اصیل اسلام باشد.

وی، خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان انقلاب در راس آن ها امریکای جنایتکار و ایادی انها در صدد ایجاد گروههای مختلف تروریستی در جای جای ایران عزیز با انواع دزدی، غارت، چپاول، راه زنی و با انجام جنایت ها و وحشی گری های خود جوانان این مرز و بوم را فریفته و برای اهداف شوم و پلید خود بهره می برند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموزان، سربازان حقیقی انقلاب هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..