تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۵ هزار تن سویا از مزارع استان اردبیل برداشت می شود

ساعت: 10:29 منتشر شده در مورخ: 1397/07/29 شناسه خبر: 1420673

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت : پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۵ هزار تن سویا از مزارع استان برداشت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل امروز در حاشیه  بازدید از مزارع سویا در بیله سوار اظهار داشت: امسال نیز اقدامات ویژه‌ای برای تولید دانه‌های روغنی صورت گرفته و ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی استان اردبیل به کشت این محصول اختصاص یافته است.


احمد شهریار با بیان اینکه بیله‌سوار رتبه اول تولید سویا را در استان  اردبیل دارد، گفت : پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۵ هزار تن سویا از مزارع استان برداشت شود که ۲۰ هزار تن از آن مربوط به شهرستان بیله‌سوار خواهد بود.


وی تصریح کرد : خرید سویا از کشاورزان از دهه اول آبان ماه آغاز خواهد شد و قیمت خرید تضمینی آن۲۴ هزار و ۷۹۴ ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۵ هزار تن سویا از مزارع استان اردبیل برداشت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..