تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت مشترکان خانگی وتجاری برق در اردبیل پرداخت می شود

ساعت: 10:27 منتشر شده در مورخ: 1397/07/29 شناسه خبر: 1420661

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به این که تمامی مشترکان برق خانگی در برابر خسارت‌های مالی و جانی بیمه هستند گفت: خسارت مشترکان خانگی و تجاری برق در اردبیل پرداخت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،حسن محمدی امروز در جلسه بررسی وضعیت پرداخت خسارت به مشترکان برق خانگی و تجاری در اردبیل اظهار داشت: به استناد ماده 12 قانون مقررات مالی کلیه مشترکان برق خانگی و تجاری در برابر خسارت‌های مالی و جانی در برابر حوادث ناشی از برق از جمله نقص عضو و فوت زیرپوشش بیمه قرار دارند.

مدیر عامل شرکت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تصریح کرد: مشترکان خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.aped.ir نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند و از بیمه دی آن را دریافت کنند که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته و دفتر بیمه دی نیز پاسخگوی هر گونه سئوالی در این زمینه است.

محمدی تصریح کرد: مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در استفاده از این نعمت خدادادی یک اولویت اساسی است که در این زمینه از هم‌استانی‌ها انتظار داریم نهایت همکاری و مشارکت را در این زمینه با ما داشته باشند تا بتوانیم در راستای حفظ و نگهداری از این منبع مهم گام‌های هدفمند و منسجم برداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت مشترکان خانگی وتجاری برق در اردبیل پرداخت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..