تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«تانک یا گیتار» در انتظار پروانه ساخت

۷۸۷۱۱۸

۱۲۱ بازدید

فیلم سینمایی «تانک یا گیتار» با دریافت پروانه ساخت وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «تانک یا گیتار» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی جمال گلی این روزها در انتظار دریافت پروانه ساخت قرار دارد و به محض صدور پروانه وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.

«تانک یا گیتار» در انتظار پروانه ساخت

بهرامیان هفته گذشته تقاضای پروانه ساخت کرده و نسخه نهایی فیلمنامه نیز هم اکنون آماده شده است. فیلمنامه «تانک یا گیتار» با طرح اولیه ای از احمد رفیع زاده و به نویسندگی بهرام بهرامیان با مضمونی اجتماعی گویا داستانی متفاوت و البته جنجالی دارد.

فیلمبرداری این فیلم قرار است به طور کامل در تهران انجام شود. اولین نمایش «تانک یا گیتار» در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر خواهد بود.

آخرین ساخته سینمایی بهرامیان فیلم «آینه شمعدون» است که پس از گذشت شش سال هنوز به نمایش درنیامده. «پریناز» و «آل» دو فیلم دیگر این کارگردان است. این کارگردان به تازگی نیز ساخت مجموعه تلویزیونی تاریخی و پربازیگر «از یادها رفته» را به پایان رسانده است.

جمال گلی تهیه کننده «تانک یا گیتار» چندی پیش فیلم سینمایی «به وقت خماری» ساخته جدید محمدحسین لطیفی را به عنوان تهیه کننده روی پرده سینماها داشت. این تهیه کننده همچنین فیلم سینمایی «گروه آلما» به کارگردانی عباس مرادیان را نیز آماده اکران دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««تانک یا گیتار» در انتظار پروانه ساخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..