تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد درون مدرسه؛ فرصتی برای توسعه رقابت‌های گروهی

المپیاد درون مدرسه فرصتی برای توسعه رقابت‌های گروهیبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین افتتاحیه کشوری پنجمین دوره المپیاد درون مدرسه ای با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت، عباسعلی باقری مدیر کل آموزش و پرورش تهران صبح امروز در مدرسه حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ برگزار شد.

در این مراسم بطحایی با اشاره به اینکه تربیت بدنی باید به عنوان یکی از مهم ترین برنامه ها در مدارس به اجرا در بیاید، گفت: کم توجهی به این موضوع به ویژه در حوزه دختران به شدت احساس می شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم مدارس به گونه ای باشد که محیط آموزشی آن با توجه به خلاقیت و نوآوری دانش آموزان فراهم شود؛ مدرسه و محیط اطراف مدرسه مجموعه ای از توانمندی های عظیم است که در صورت ایجاد شدن، مدارس موفقی حاصل می شود.

هفته پیوند اولیا و مربیان؛ کمک به ایجاد مدرسه ای شاد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: این انجمن محیط مناسبی است که می تواند به ایجاد مدرسه ای شاد کمک کند.

بطحایی با بیان اینکه در المپیادهای درون مدرسه همه امکانات به مدرسه تعلق می گیرد، تصریح کرد: المپیادها فرصتی ارزشمند و گام جدی در بکار گرفتن همه توانمندی ها و ظرفیت ها برای دانش آموزان است.

لزوم توسعه فعالیت های جمعی و گروهی در مدارس

وی ادامه داد: رقابت های فردی، مشکلی است که از سال ها پیش  در مدارس دیده می شود، در حالی که باید عکس این موضوع اتفاق بیفتد؛ باید فعالیت های جمعی و گروهی توسعه یابند و مهم آن است که یاد بگیریم چطور با هم تعامل داشته باشیم و خوشبختانه ماهیت المپیادهای درون مدرسه ای بر این اصل مهم توجه دارد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هر فرد در یک زمینه نخبه است، گفت: این وظیفه معلمان است که در کدام زمینه نخبگی و استعداد برتر وجود دارد،‌ در المپیاد درون مدرسه‌ای این فرصت وجود دارد که استعدادها شکوفا شود.

بطحایی تصریح کرد: همه دانش آموزان باید در المپیاد های درون مدرسه ای شرکت کنند و مبادا این موضوع مانند برنامه‌های سال های قبل صرفا با تعدادی از دانش آموزان پیش رود.

وی بیان کرد: امیدواریم این برنامه ها همچنان وجود داشته باشد تا همچنان موضوع توجه به تربیت بدنی و سلامت دانش آموزان را دنبال کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد درون مدرسه؛ فرصتی برای توسعه رقابت‌های گروهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..