تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش ۱.۵ میلیارد تومان کتاب در هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی استقبال از نمایشگاه کتاب را نشان دهنده فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان و اهمیت رویداد‌های فرهنگی دانست و گفت: این دوره از نمایشگاه کتاب استانی با شرکت ۳۶۴ ناشر و نمایندگی داخلی، ۵۲ ناشر و نمایندگی لاتین و ۸ ناشر اقلیم برپا شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ۲۳۰ غرفه در دسترس علاقه‌مندان به کتاب بود، خاطر نشان کرد: در هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان ۷۳ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب از ناشران داخلی و هشت هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب از ناشران بین الملل و ۲ هزار ۸۰۰ عنوان کتاب از اقلیم کردستان عراق به دوستداران یار مهربان عرضه شد.

قلعه شاخانی در هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان که از ۱۸ تا ۲۳ مهر در محل دایمی نمایشگاه‌های استان در سنندج برپا شد، ۸۵ هزار عنوان کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان استقبال مردم از هشتمین نمایشگاه کتاب استانی را قابل توجه دانست و گفت: در طول ٦ روز برگزاری نمایشگاه، یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان کتاب توسط مردم فرهنگ دوست و کتابخوان استان خریداری و در سبد خانوار‌های کردستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: این میزان خرید شامل بن کارت خرید، تراکنش کارتخوان‌های نصب شده در غرفه‌ها و پول‌های نقد مردم است.

رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه استانی کتاب کردستان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب از جمله اقدامات مهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه توسعه فرهنگ مطالعه و امکان دسترسی آسان به کتاب است، اضافه کرد: میزان بازدید و استقبال مردم استان از نمایشگاه کتاب به گونه‌ای بود که در بعضی از روز‌ها ساعت بازدید آن تمدید شد.

 قلعه شاخانی، آسیب شناسی تواریخ کردی، اسناد و نسخ خطی کردستان، ادبیات کردی نقد و ترجمه، زبان کوردی و گویش ها، بازار نشر کتاب و مطبوعات و ادبیات کودک و نوجوان را از جمله نشست‌های تخصصی هشتمین نمایشگاه کتاب استانی برشمرد که با حضور هیئت علمی نمایشگاه و صاحب نظران و اصحاب فرهنگ و هنر و اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: پانل اهل بیت (ع) در شعر شاعران کورد، ادبیات عاشورایی توسط علیرضا قزوه، ورکشاب کاریکاتور کتاب، کارگاه آموش تصویرسازی، عصر شعر، رونمایی از ۹ عنوان کتاب، رونمایی از پوستر دومین جایزه کتاب سال و سومین جشنواره ادبی پرژه از مهمترین برنامه‌های برگزار شده بخش جنبی هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان بود.

انتهای پیام/م

برگزاری هشتمین نمایشگاه استانی کتاب کردستان در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش ۱.۵ میلیارد تومان کتاب در هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..