تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی شرکت گاز برای خدمات‌رسانی

ساعت: 18:06 منتشر شده در مورخ: 1397/07/28 شناسه خبر: 1420530

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: به منظور تأمین گاز پایدار، مستمر برای مشترکین، در آستانه فصل سرما برنامه ریزی لازم برای تعمیرات و بازدیدهای دوره ای از تاسیسات گازی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با  صبح قزوین از آمادگی همه کارکنان به ویژه کارکنان بهره برداری در ارائه خدمات به موقع در فصل سرد خبرداد.


وی افزود: بازدید و بررسی تأسیسات از جمله ایستگاه‌های گاز، خطوط شبکه و شیرهای گاز در اولویت کاری واحدهای بهره‌برداری در ۶ ماهه ابتدایی امسال قرار داشت که خوشبختانه به نحو مطلوب انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اذعان کرد: برگزاری مانورهای مختلف به صورت منظم به منظور شناسایی نقاط ضعف انجام می‌شود تا نیروهای امداد شرکت آمادگی لازم برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه را داشته باشند. 

وی عنوان کرد: نیروهای امداد شرکت گاز استان قزوین به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مشترکین هستند.

این مسئول ادامه داد: مردم استان در صورت مواجه با هرگونه قطع گاز، آسیب دیدگی تاسیسات گاز شهری و هرگونه حادثه مرتبط با گاز در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند تا نیروهای امداد در حداقل زمان ممکن برای رفع موارد احتمالی در محل حاضر شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ابراز کرد: درخواست ما از مشترکین عزیز مدیریت مصرف است و مدیریت مصرف به معنای درست و به اندازه مصرف کردن انرژی است که اولین منفعت آن پرداخت هزینه‌های کمتر و کمک به اقتصاد خانواده است.

وی در پایان گفت: به منظور تأمین گاز پایدار، مستمر برای مشترکین، در آستانه فصل سرما برنامه ریزی لازم برای تعمیرات و بازدیدهای دوره ای از تاسیسات گازی انجام شده است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی شرکت گاز برای خدمات‌رسانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..