تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در ایام اربعین/ استقرار تجهیزات اورژانس در مناطق مرزی و مسیر‌های پرتردد

استقرار اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و اورژانس هوایی در مناطق مرزی و مسیرهای پرتردد / فعالیت کارشناسان بهداشت در جهت پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در ایام اربعینسرپرست اورژانس کشور گفت: اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و اورژانس هوایی در مناطق مرزی و مسیر‌های پرتردد مستقر شده اند.

پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی از لحاظ مصدومیت و یا شیوع بیماری در مناطق مرزی و حتی مسیرهای تردد زائران به مرزهای چزابه و مهران وجود ندارد.

وی ادامه داد: همه تیم‌های اورژانس در کنار سایر نیروهای امدادی و واحدهای پزشکی در مناطق مرزی و مسیرهای از پیش تعیین شده مستقر شده‌اند و تا به این لحظه مراجعه کننده‌ای به دلیل خاص به عوامل اورژانس نکرده و همه مسائل بهداشتی درمانی تحت کنترل است.

سرپرست اورژانس کشور تأکید کرد: بیمارستان سیار و درمانگاه مرکزی اورژانسدر مناطق مرزی برپا شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین است، همچنین بالگردهای اورژانس جهت انتقال احتمالی مصدومان از کشور عراق یا مناطق مرزی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مشخص شده در این مناطق استقرار پیدا کرده‌اند.

کولیوند اظهار کرد: اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس در مسیر تردد زائران، مناطق مرزی و در داخل خاک کشور عراق در مکان‌های از پیش تعیین شده مستقر هستند، اورژانس از نظر امکانات و تجهیزات چه در داخل مرز و چه در کشور عراق با هیچگونه مشکلی رو به رو نیستند.

وی گفت: پزشکان، پرستاران و کارشناسان بهداشت در مناطق مرزی و مسیرهای پرتردد مستقر هستند و کارشناسان بهداشت کارهای خود را در زمینه کنترل بیماری واگیر یا غیرواگیر در حال بسیار خوبی انجام می‌دهند.

آمادگی اورژانس هوایی برای انتقال مصدومان

سرپرست اورژانس کشور افزود: شروع راهپیمایی اربعین حسینی از مرزهای جنوبی و مرزهای شلمچه آغاز شده است، در مرز مهران نیز فعالیت‌ها آغاز شده و زائران آرام آرام بدون هیچگونه مشکل بهداشتی و یا مسئله خاصی  در حال خروج از این منطقه مرزی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در ایام اربعین/ استقرار تجهیزات اورژانس در مناطق مرزی و مسیر‌های پرتردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..