تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات وام اربعین دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مطرح کرد؛

جزئیات وام اربعین دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی/ کمک مالی اساتید دانشگاه به دانشجویان نیازمند متقاضی سفر اربعینفریدون وفایی معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جزئیات وام اربعین دانشجویان گفت: برآورد هزینه سفر اربعین برای هر نفر یک میلیون و 100 هزار تومان است که 200 هزار تومان آن به عنوان سوبسیت توسط دانشگاه و 300 هزار تومان توسط دانشجو برای صدور ویزا پرداخت می شود، همچنین دانشگاه مبلغ 600 هزار تومان به عنوان وام در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

وفایی بیان کرد: تعدادی از اساتید دانشگاه که خود شرایط رفتن به این سفر را نداشتند هزینه سفر دانشجویان نیازمند که قادر به پرداخت 300 هزار تومان نبودند را پرداخت کردند.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: سال گذشته فقط دانشجویان پسر به این سفر اعزام شدند اما برای اربعین امسال 216 نفر ثبت نام کرده اند که بیش از نیمی از آن ها دختران هستند؛ همه دانشجویان مجرد هستند و در قالب 5 اتوبوس اعزام می شوند.

وی درباره زمان اعزام دانشجویان گفت: دوشنبه شب دانشجویان با اتوبوس های تدارک دیده شده از دانشکده عمران دانشگاه به مرز مهران اعزام می شوند، محل اسکان دانشجویان در نجف و کربلا مشخص شده و راهپیمایی از نجف شروع می شود و بعد از 3 الی 4 روز به کربلا می رسیم.

وفایی گفت: برای برگشت دانشجویان هم تدارک لازم دیده شده و اتوبوس ها هماهنگ شده است.

انتهای پیام/

کمک مالی اساتید دانشگاه به دانشجویان نیازمند متقاضی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات وام اربعین دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..