تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمترین خبرهای جهان ساعت 7 صبح 29 مهرماه 97

مهمترین عناوین خبری جهان را طی 12 ساعت گذشته در تاریخ 29 مهرماه 97، به شرح زیر به اطلاع کاربران عزیر سیمرغ می رسانیم

مهمترین عتاوین خبری

رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اتریش خواهان برخورد با عربستان سعودی درخصوص قتل جمال خاشقچی شد.

نیوزلند

نیوزیلند اعلام کرد هیچ یک از مسئولان نیوزیلندی در کنفرانس داووس صحرا در ریاض شرکت نخواهند کرد.

آمریکا

رئیس جمهور آمریکا گفت: پیروزی دموکرات ها در انتخابات ماه نوامبر در حقیقت دعوت از همه قاچاقچیان انسان و مواد مخدر برای ورود به کشور خواهد بود. 

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد پیشرفت بسیاری در بررسی ها در زمینه مرگ روزنامه نگار سعودی صورت گرفته و خیلی زود قرار است با ولیعهد عربستان در این باره گفتگو کند. 

عربستان

ـ روزنامه نیویورک تایمز روز شنبه گفت عربستان یک ارتش آنلاین را در شبکه توئیتر برای ارعاب جمال خاشقجی روزنامه نگار معارض و دیگر منتقدان این پادشاهی مستقر کرده بود.

روسیه 

مسکو با این جمله، "او آرزوی جهان تک قطبی را در سر می پروراند"، به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر اعلام خروج از معاهده هسته ای با روسیه پاسخ داد.

سوییس

رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اتریش خواهان برخورد با عربستان سعودی درخصوص قتل جمال خاشقچی شد.

انگلیس 

صدها هزار نفر از قشرهای مختلف انگلیس با برگزاری گسترده ترین تظاهرات، ضمن اعتراض به وضع موجود خواستار برگزاری انتخابات مردمی درباره برگزیت شدند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: iribnews.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمترین خبرهای جهان ساعت 7 صبح 29 مهرماه 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..