تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح جامع دوره دکتری تا ۲ ماه آینده به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود

معاون آموزشی وزارت علوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

طرح جامع دوره دکتری دوماه آینده به دانشگاه ها ابلاغ می شودمجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر طرح ساماندهی دوره‌ دکتری از جمله طرح‌هایی است که در قالب برنامه ساماندهی آموزش عالی تدوین می‌شود، هدف این طرح کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان دکتری در برخی از دانشگاه‌های زیر نظام‌های آموزشی نیست و هیچ دانشگاهی در قالب این طرح هدف گذاری نشده است اما شرایط عمومی توسعه دوره‌های دکتری باز تعریف خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های وزارت علوم این بود که طرح جامع دوره دکتری تا پایان مهرماه جاری ابلاغ کند اما هنوز شورای گسترش معاونت آموزشی این وزاتخانه درخصوص آن تصمیم گیری نهایی را انجام نداده  و باید ایرادات تدوین این طرح  در این شورا اصلاح شود.

معاون آموزشی وزارت علوم اضافه کرد: در حال حاضر این طرح در مرحله تدوین قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه آینده تصویب شود و امیدواریم آن را به دانشگاه‌ها ابلاغ کنیم.

شریعتی نیاسر گفت: طرح جامع دوره دکتری نوعی ساماندهی دوره‌های دکتری به شمار می‌رود که با ابلاغ آن می توانیم شرایطی را فراهم کرد که رشد بی رویه دوره دکتری در دانشگاه‌ها کنترل شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در قالب این طرح بحث کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو در این دوره را مطرح نمی‌کنیم اما تلاش داریم شرایطی را فراهم کنیم که رشد بی رویه پذیرش در این دوره کنترل و کیفیت آموزش دانشجویان این مقطع افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

ساماندهی دوره‌های دکتری با طرح جامع دوره دکتری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح جامع دوره دکتری تا ۲ ماه آینده به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..