تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنیفر لارنس، مدل تبلیغات برند «دیور»

۷۸۱۹۴۷

۷۰ بازدید

جنیفر لارنس بار دیگر همکاری خود را با برند دیور «Dior» آغاز کرد. این ستاره هالیوودی مدل کمپین تبلیغاتی 2019 این برند لوکس شد. این کمپین تبلیغاتی در روستایی در کنار یک اسب فیلمبرداری شده است.

برترین ها: جنیفر لارنس بار دیگر همکاری خود را با برند دیور «Dior» آغاز کرد. این ستاره هالیوودی مدل کمپین تبلیغاتی 2019 این برند لوکس شد.

جنیفر لارنس، مدل تبلیغات برند «دیور»

این کمپین تبلیغاتی در روستایی در کنار یک اسب فیلمبرداری شده است. جنیفر لارنس در این تبلیغ لباس های متفاوتی به تن کرد از جمله دامن مشکی توری به همراه کتی مشکی و کرواتی سفید که ظاهر متفاوتی به او بخشید.

جنیفر لارنس، مدل تبلیغات برند «دیور»


فضا و لباس جنیفر در این ویدیوی 30 ثانیه ای، به گونه ای بود که قدرت، سیاست و برتری را به بیننده القا می کرد.

جنیفر لارنس، مدل تبلیغات برند «دیور»

این ویدیو به گونه ای ساخته شده که افراد را متقاعد می کند تا برای دیدن کلکسیون های این برند به سایت آن سری بزنند. در ادامه هنرنمایی جنیفر لارنس را به عنوان مدل تبلیغاتی در ویدیوی این برند لوکس، با هم می بینیم.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

جنیفر لارنس، مدل تبلیغات برند «دیور»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنیفر لارنس، مدل تبلیغات برند «دیور»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..