تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۶ کیلو هروئین از اتوبوس

ساعت 24- فرمانده نیروی انتظامی نی ریز از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۶ کیلو و ۹۵۰ گرم هروئین و دستگیری ۵ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ سید خالد یوسفی فرمانده نیروی انتظامی نی ریز بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز در ایست و بازرسی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از استان‌های شرقی عازم شیراز بود شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: ماموران پس از انتقال خودرو به پارکینگ، طی بازرسی‌های به عمل آمده، ۶ کیلو و ۹۵۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در صندلی‌های اتوبوس جاسازی شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این راستا نماینده اتوبوس به همراه ۴ نفر شاگرد دستگیر و به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل شدند.

سرهنگ یوسفی بیان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را در این زمینه با سامانه ۱۱۰ تماس و اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۶ کیلو هروئین از اتوبوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..