تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روی محسن ربیع خواه حساب کنید

۷۸۷۰۲۶

۴۷۴ بازدید

هافبک جنگنده و پرتلاش پرسپولیس بعد از تحمل نزدیک به شش ماه دوری از ترکیب این تیم، برابر نود ارومیه دقایقی به میدان رفت تا آمادگی‌اش سنجیده شود.

ورزش سه: پرسپولیس در شرایطی برابر السد قطر برگزار کننده دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که مصدومیت و فشار بازی‌ها بازیکنان را دچار افت کرده است. کمبود بازیکن از یک طرف و مصدومیت‌های جزیی و در عین حال فشردگی بازی‌ها باعث شده تا برانکو ایوانکوویچ در این روزها شرایط سختی را دنبال کند و در عین حال به جسارت و جنگندگی بازیکنانش ببالد.

کمبود بازیکن در پرسپولیس حتی در بازی رفت مجبور شد به چند مهره جوان خود که برای اولین بار حضور در میادین بین‌المللی را تجربه می‌کنند، بازی دهد. در این شرایط محسن ربیع‌خواه، هافبک پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی ماه‌ها دور از میادین بوده این روزها سخت تمرین می‌کند تا به آمادگی لازم برای حضور در زمین برسد و از نفرات با انگیزه تمرینات پرسپولیس است.

ربیع‌خواه محبوب سکوها نیست و همیشه نادیده گرفته شده است ولی به شدت بازیکن به درد بخور و کارآمدی است که با خصوصیات دفاعی و بازی در چند پست به شدت به کار سرخپوشان می‌آید. خصوصاً اگر شرایط در نیمه دوم و 20 دقیقه پایانی بازی به شکلی باشد که سرخپوشان نیاز به حفظ نتیجه داشته باشند حضورش در زمین می‌تواند کارآمد باشد.

روی محسن ربیع خواه حساب کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روی محسن ربیع خواه حساب کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..