تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




AFC باعث شد بزرگترین عامل مزاحم از ورزشگاه آزادی حذف شود

AFC باعث شد بزرگترین عامل مزاحم از ورزشگاه آزادی حذف شود

ورزش > لیگ برتر - مسئولان مجموعه ورزشی آزادی درحال برطرف کردن مشکلاتی هستند که AFC بر سر راه میزبانی این ورزشگاه گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ورزشگاه آزادی که سالهاست میزبان مهمترین بازی‌های فوتبال کشورمان است این‎‌روزها درحال ترمیم و تجهیز برای بازی آسیایی پرسپولیس است. خوشبختانه فشارهای afc منجر به این روند شد تا مشکلاتی که در این ورزشگاه وجود دارد تا حدودی برطرف شود. از جمله اصلاحاتی که در حال انجام است، می‌توان به این موارد اشاره کرد: بازسازی اتاق عكاسان و جايگاه خبرنگاران، آسفالت تونل ورزشگاه، نصب چمن مصنوعی كنار زمين و پشت دروازه‌ها، اصلاح سيستم صوتی ورزشگاه آزادی، نصب در ورودی و بازسازی سرويس‌های بهداشتی.

یکی از نکات قابل توجه در استادیوم آزادی دکل های سیستم صوتی داخل استادیوم بود که در چند نقطه قرار داشت و جلو دید تماشاگران را می گرفت. حال در آستانه فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا این دکل ها هم از استادیوم آزادی حذف شدند تا تماشاگران بازی را بهتر تماشا کنند.


256 43

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «AFC باعث شد بزرگترین عامل مزاحم از ورزشگاه آزادی حذف شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..