تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع حاجی انصاری از سیدجلال به خاطر گلایه از هواداران پرسپولیس

دفاع حاجی انصاری از سیدجلال به خاطر گلایه از هواداران پرسپولیس

روزنامه خبرورزشی نوشت: «امروز توی رختکن، قبل از بازی سیدعلی‌آقا سجادی تی‌شرتی که عکس شهید محمدتقی سالخورده روی آن بود را به چند تا از بچه‌ها پیشنهاد داد تا زیر لباس‌شون بپوشن. بعضی‌ها، چون تی‌شرت دیگه‌ای داشتن نتونستن بپوشن. علی‌آقا که دید کسی رو پیدا نمی‌کنه سراغ من اومد. من هم با خنده بهش گفتم علی‌آقا مسخره نکن ما که گل نمی‌زنیم اما... شب جمعه است. شادی روح همه شهدا بالاخص شهدای کربلا صلواتی هدیه کنیم.» این داستان جالبی بود که محمد انصاری زننده تنها گل پیروزی‌بخش پرسپولیس در بازی حذفی مقابل نود ارومیه روی صفحه شخصی اش منتشر کرد. حالا بد نیست خواننده تازه‌ترین حرف‌های این مدافع چپ‌پا و خوش‌استیل باشید.

واقعاً فکرش را می‌کردی زننده تنها گل پرسپولیس در بازی با نود ارومیه باشی؟
نه، اصلاً فکر نمی‌کردم ولی خدا خواست و به برکت دعای شهید سالخورده توانستم دل هواداران را شاد کنم.

ماجرای جالبی هم داشت پوشیدن پیراهن شهید سالخورده و...
دست علی‌آقا سجادی درد نکند. پیشنهاد خوبی در رختکن داد و من هم قبول کردم.

شنیدیم می‌خواهی در دیدار مقابل السد هم همین پیراهن را بپوشی؟
راستش را بخواهید این کار در بازی‌های آسیایی جریمه دارد، اما یکی دیگر از خبرنگاران هم بعد از بازی همین را به من گفت. چشم اگر شد جلوی السد هم همین پیراهن را می‌پوشم.

بازی با نود ارومیه، اما چنگی به دل نزد. قبول داری؟
بله، به هر حال ما سه‌شنبه یک بازی سنگین با السد داریم و این مسابقه هم حذفی بود، ضمن آن‌که خود من زمانی که در فجر شهید سپاسی بازی می‌کردم همیشه جلوی پرسپولیس و استقلال انگیزه داشتم. بازیکنان نود ارومیه هم همین شرایط را داشتند و با تمام وجود بازی کردند. البته قبول دارم بازی خیلی جالب و تماشاگرپسند نبود.

سیدجلال حسینی هم از تعداد کم تماشاگران پرسپولیس در این دیدار گلایه داشت.
به هر حال ما بازی حساسی با السد داریم. ما به ویژه جوان‌تر‌ها نیاز به حمایت ویژه هواداران داریم و حق با آقاسید است. البته مطمئن هستم در بازی با السد قطر تماشاگران پرسپولیسی استادیوم آزادی را پر خواهند کرد.

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع حاجی انصاری از سیدجلال به خاطر گلایه از هواداران پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..