تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

۷۸۶۹۹۳

۱۴۷ بازدید

 

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه یکشنبه 29 مهر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با اعتماد به نفس بالا و قدرت تخیل قوی و همیشه آماده به کمک کردن به دیگران هستید. همه می توانند با خیال راحت و با چشم های بسته به شما اعتماد کنند. با وجود اینکه شما به ظاهر آدم آرام و گوشه گیری هستید، اما در عمل کردن به وظایف و کارهایی که به عهده می گیرید چهره ای کاملا متفاوت از خود نشان می دهید و با استقلال و اراده و سخت کوشی خود همه را حیرت زده می کنید. امسال اگر می خواهید سالم و سلامت باشید باید توجه ویژه ای به برنامه ی غذایی خود داشته باشید و غذاهای ناسالم را از رژیم غذایی خود حذف کنید. اگر قصد سرمایه گذاری در زمینه ی خاصی را دارید اما منابع مالی کافی را برای انجام این کار در اختیار ندارید، در صورتی که از بازگشت سرمایه ی خود و سودی که این کار برایتان خواهد داشت مطمئن هستید می توانید به سراغ بانک ها رفته و درخواسمت وام کنید. امسال از امضای هر قرارداد و برگه ای تا زمانی که آن را به طور کامل نخوانده اید خودداری کنید و احتیاطی بیش از همیشه داشته باشید. در زمینه ی کاری، هر چند داشتن استقلال خیلی خوب است، اما به نفعتان است از افراد با تجربه ای که نگرشی شبیه به خودتان دارند تقاضای کمک کنید. آنهایی که در زمینه ی فرهنگی فعال هستند پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت. برای رابطه ی عاطفی خود حتی در شلوغ ترین روزهای سال هم به اندازه کافی وقت بگذارید، در غیر این صورت بهای سنگینی را پرداخت خواهید کرد. آبان، بهمن و تیر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

یک نفر که قرار بوده با شما کارهایی را به صورت مشترک انجام دهد بی آن که شما را در جریان قرار دهد تغییراتی در برنامه ریزی هایتان به عمل خواهد آوردکه باعث می شود در تفکر شما تغییراتی به وجود بیاید. همچنین این ناهماهنگی در برنامه ریزی و تصمیم گیری یک جانبه تمام امروزتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شاید در وهله اول تصمیم بگیرید که با او همکاری نکنید و یا حتی خیلی عصبانی شوید؛ ولی به شما توصیه می شود که از خودتان انعطاف پذیری نشان داده و به فکر منافع گروه باشید، این کار همچنین باعث بیشتر شدن محبوبیت و احترام شما در بین اعضای گروه خواهد شد. در مقابل عشقتان انعطاف پذیر باشید و با سرسختی روی حرف های خود پافشاری نکنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شما به طور معمول دوست دارید که نزدیکان و دوستانتان شما را به عنوان فردی مسئولیت پذیر بشناسند و بتوانند با خیال راحت به شما تکیه کنند. ولی امروز عمل کردن به وعده هایی که به آنها داده اید برایتان کار چندان ساده ای نیست و با وجود انتظارهای زیادی که ممکن است آنها از شما داشته باشند تمایل چندانی به پرداختن به کارهای دیگران ندارید. ولی باید این را بدانید که امروز عمل کردن به تعهداتتان برای شما پاداش قابل توجهی خواهد داشت و حتی اگر برایتان یک اولویت نباشد هم ارزش وقت گذاشتن برای آن را خواهد داشت.هر رابطه ای بر اساس بده و بستان های متقابل شکل می گیرد، در رابطه عاطفی خود برای طرف مقابلتان بیشتر از خود مایه بگذارید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید که آینده ای درخشان شما را به سوی خود فرا می خواند و دلتان می خواهد برای رسیدن به آن هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید، ولی از طرفی هم از این احساس خود مطمئن نیستید. رویاهایی که در مورد مسائل کاری برای خود دارید حتما به نتیجه خواهند رسید، پس نسبت به آنها و این که ارزش دنبال کردن را دارند اطمینان داشته باشید. هر کاری که در توانتان است را انجام دهید و تمامی فرصت ها و موقعیت ها را با دقت ارزیابی کنید. در رابطه عاطفیتان فرصت هایی در انتظارتان هستند که حتی فکرشان را هم نمی کرده اید، با کسی که دوست دارید همراه شده و از فرصت هایی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شما قدرت ذهنی بسیار بالا و توانایی دیدن چیزهایی را دارید که دیگران قادر به درک آنها نیستند و به همین دلیل می توانید راهنمای خوبی برای آنها بوده و آنها را به راه درست هدایت کنید. امروز بین خودتان و شخصی که دوست دارید به طور کاملا ناگهانی و بدون هیچ دلیلی احساس فاصله و دوری می کنید. رفتار غیر منتظره او می تواند قلب شما را شکسته و ذهنتان را دچار گیجی و احساس سردرگمی کند. خوشبختانه شما خیلی زود خواهید توانست به حالت عادی بازگردید، ولی تا مدتی حالت دفاعی خود را حفظ خواهید کرد. اگر این حالت زمان کوتاهی طول بکشد اشکالی ندارد، ولی نگذارید فاصله بین شما و عشقتان زیاد شود.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شما به هر اتفاقی به چشم یک راه فرار از تکرار نگاه می کنید، ولی امروز ممکن است فرصت مناسبی را برای ایجاد تغییر و تجربه ای تازه از دست بدهید و به آن توجه کافی نداشته باشید. دلیل این اتفاق این است که شما در واقع از تغییر می ترسید و فکر می کنید ادامه کارهایی که آشنا هستند برایتان خیلی راحت تر است. اجتناب از تغییر شاید در نظر اول انتخاب ساده ای به نظر بیاید ولی نادیده گرفتن خواسته هایتان زنجیره ای از اتفاقات را به دنبال خواهد داشت که از کنترل شما خارج خواهند بود. امروز در زمینه روابط عاطفی نبردی جدی بین قل و احساستان در گرفته است. شما طرف کدام را باید بگیرید؟ البته که احساستان در این زمینه شما را خیلی بهتر راهنمایی خواهد کرد.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است تغییرات ناگهانی و غیر منتظره در برنامه روزانه تان برای شما مشکل هایی ایجاد کنند. شاید عدم همکاری یک نفر با شما در نگاه اول به نظر باعث شود که مشکلاتتان پیچیده تر شده و اوضاع از کنترلتان خارج شود، ولی در واقع این موضوع با ایجاد حس استقلال در شما می تواند به نفعتان تمام شود. اگر هیچ اتفاق غیر عادی و غیر منتظره ای نیفتاد هم خودتان به دنبال آن رفته و در زندگیتان تغییراتی ایجاد کنید، اکنون برای شما بهترین زمان برای تغییر و رسیدن به بلوغ است. امروز دوست دارید بدون آنکه به فکر شریک عاطفیتان باشید کمی با خودتان خوش بگذرانید. اگر راستش را بخواهید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید هر از گاهی با خودتان خلوت کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز سعی کنید برای بهتر کردن روابط خودتان و اطرافیانتان تلاش کنید. بعضی از دوستان و نزدیکانتان احساس می کنند که بین شما و آنها فاصله افتاده است و روابطتان دیگر مثل قبل نیستند یا شاید یکی از اعضای گروه خانواده و دوستان احساس کند که بقیه از او فاصله گرفته اند و دیگر او را نمی خواهند. به خودتان و اطرافیانتان یادآروی کنید که همه با وجود تفاوت هایی که دارند با هم برابر هستند و نباید با هیچ کس به خاطر تفاوت هایی که دارد با تبعیض رفتار شود. اگر هم فکر می کنید این شخص دچار سوء تفاهم شده است هر کاری که برای از بین بردن این سوء تفاهم از دستتان برمی آید انجام دهید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز هر چقدر بیشتر کار کنید حس بهتری خواهید داشت. شاید در ابتدای روز کمی احساس تنبلی کنید و دلتان بخواهد در تخت خوابتان بمانید و استراحت کنید، اما مطمئن باشید همین که از جایتان بلند شوید و موتورتان گرم شود این احساس کسالت و بی حوصلگی را فراموش کنید. باور کنید اگر روزتان را به بطالت بگذرانید و هیچ کاری نکنید در پایان روز احساس بسیار بدی خواهید داشت. از زمانتان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا بتوانید در پایان روز احساس رضایت داشته باشید و سرتان را با خیال راحت روی بالش بگذارید. اگر حوصله دعوا ندارید تمام تماس ها و پیام های عشقتان را جواب دهید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شاید بخواهید امروز را به استراحت کردن بگذرانید. شما این اواخر روزهای پرفشاری را گذرانده اید و امروز به شدت احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید. این همه فشار فراتر از حد تحمل شما بوده است و حالا باید کمی باتری هایتان را شارژ کنید. اگر برایتان ممکن نیست که در خانه بمانید و استراحت مطلق به خودتان بدهید حداقل برنامه امروزتان را کمی سبکتر کنید. شاید کارها به سرعت همیشه پیش نروند، اما این کار باعث خواهد شد فردا برایتان روز خیلی بهتری باشد. در پایان روز سعی کنید با وقت گذراندن در کنار عشقتان آرامش روانی خود را تأمین کرده و استراحت امروزتان را تکمیل کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز ذهن شما باز و تفکرتان منطقی است. این خیلی خوب است چون به احتمال زیاد دیگران در رابطه با موضوع مهمی روی افکار و نظرات شما حساب باز کرده اند. اطرافیانتان می دانند که برای گرفتن یک جواب صادقانه و درست می توانند روی شما حساب باز کنند، پس آنها را از خودتان ناامید نکنید. پیش از آنکه نظر خودتان را به زبان بیاورید و پیشنهادی بدهید همه چیز را به دقت در نظر بگیرید. مطمئن باشید نتیجه ی نهایی ارزش تلاشی که می کنید را خواهد داشت. در انجام کارهای خودتان نیز می توانید از امروز به عنوان فرصتی مناسب برای تصمیم گیری در مورد مسائلی که پیش از این باعث سردرگمی شما شده بوده اند استفاده کنید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شاید خودتان متوجه نباشید، اما با همنشینی با انسان های منفی نگر و کوته بین شما هم دارید این عادت ها را می گیرید. مواظب باشید با چه کسانی نشست و برخاست می کنید، چون دوستان و همنشین های شما از نظر دیگران نماینده ی شخصیت خود شما هستند، مخصوصا اگر حرف زدنتان هم شبیه به آنها باشد. با دیگران با احترام رفتار کنید و شبیه به خود واقعتیان باشید و رفتار و گفتار هیچ کس را تقلید نکنید. امروز در صحبت کردن با شخصی که دوست دارید مواظب باشید حرف هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید زیرا احتمال بروز سوء تفاهم خیلی بیشتر از همیشه است و ممکن است چیزی بگویید که باعث شود فکر کند دیگر دوستش ندارید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شاید احساس کنید که از همه جهت دارد به شما وارد می شود. شما این اواخر برای این که وقت بیشتری صرف خودتان کنید و بتوانید گاهی با خودتان خلوت کنید خیلی تلاش کرده اید، اما انگار هر کاری می کنید نتیجه آنطوری که دلتان می خواهد نمی شود و هر چقدر غار تنهایی خود را عمیق تر می کنید نمی توانید خودتان را از دنیای بیرون جدا کنید، اما باید این نکته را به شما یادآوری کنیم که اگر زیادی بخواهید به همین منوال پیش بروید احتمال اینکه سقف و دیوارهای این غار روی سرتان خراب شوند خیلی بیشتر خواهد شد! گاهی کمی تنهایی لازم است، اما برای حفظ موقعیت اجتماعی خود و رسیدن به جاهایی که آرزویش را دارید باید با دیگران هم تعامل داشته باشید.

فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۹/ ۰۷/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..