تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش هایی طبیعی برای داشتن موهایی لخت و صاف بدون اتوی مو

 راه های زیادی برای نرم و ابریشمی و صاف نگه داشتن موها بدون استفاده از حرارت بالا وجود دارد. ما در این مفاله نکاتی برای صاف کردن موها به صورت طبیعی بون نیاز به اتوی مو یا سشوار را به شما آموزش می دهیم

4 روش طبیعی برای صاف کردن موها بدون اتو و سشوار

راه های زیادی برای نرم و ابریشمی و صاف نگه داشتن موها بدون استفاده از حرارت بالا وجود دارد. ما در این مفاله نکاتی برای صاف کردن موها به صورت طبیعی بون نیاز به اتوی مو یا سشوار را به شما آموزش می دهیم.

از قرن 19، اتوی مو تبدیل به یکی از وسایل اساسی بسیاری از زنان برای صاف کردن موها شد. با این حال همه ما می دانیم که استفاده مداوم از اتوی موف آسیب های جبران ناپذییری به موها می زند. حرارت دیدن دائمی موها باعث خشک و ضعیف شدن مو می شود بنابراین بهتر است به دنبال روش هایی طبیعی برای صاف و ابریشمی کردن موهایتان باشید. در این مقاله چهار روش برای داشتن موهایی صاف بدون اتوی مو را بیان می کنیم.

ماسک آلوئه ورا و بلغور جو دوسر برای صاف شدن مو

جودوسر یک ترکیب عالی برای تغذیخ، صاف کردن و آبرسانی به موهاست. پروتئین، مواد معدنی و عناصر کمیاب و ویتامین های موجود در جو دوسر دقیقا همان چیزی است که مویتان نیاز دارد. علاوه بر آن آلوئه وورا حاوی بیش از 75 ماده مغذی است که رشد موها را تحریک می کند. ترکیب این دو باعث صاف و ابریشمی شدن موهایتان می شود.

ژل یک برگ آلوئه ورا را درآورده با 30 گرم پودر بلغور جو دوسر مخلوط نمایید و خمیر ایجاد شده را 20 دقیقه روی موها بگذارید و سپس با آب سرد بشویید.

یاسمین و روغن زیتون برای صاف شدن موها

روغن اسانس یاسمین

روغن زیتون ترکیبی عالی برای موهاس شماست و موها را مرطوب و براق می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند به علاوه اسانس یاسمین به رشد مو ها کمک می کند و ترکیب این دو ماده باعث می شود موهایی صاف و سالم داشته باشید.

30 میلی لیتر کاندیشنر طبیعی، 30 میلی لیتر روغن زیتون و 5 قطره اسانس یاسمین را مخلوط نمایید و بعد از شتشوی موها با شامپو ازین ماسک روی موهایتان بگذارید و بعد از 20 دقیقه بشویید.

آب و سرکه سیب برای صاف شدن مو

موهای صاف

سرکه سیب علاوه بر سم زدایی بدن و کمک به دستگاه گوارش برای صاف کردن موها بدون اتوی مو هم کاربرد دارد. PH سرکه سیب مشابه PH طبیعی موهای شما است و با شوره سر مقابله می کند  موهای شما را سالم، قوی و ابریشمی نگه می دارد.

20 میلی لیتر یا 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با 1 لیوان آب رقیق کنید و بعد از شستشوی موها با شامپو روی سرتان بمالید و اجازه دهید خشک شود.

موهایی صاف و ابریشمی آرد برنج و تخم مرغ

آرد برنج

تخم مرغ همیشه پایه ماسک مو است و باعث می شد موهایی سالم، قوی و ابریشمی داشته باشید. اضافه کردن آرد برنج به آن از شکنندگی موها پیشگیری کرده و برای صاف کردن مو بسیار موثر است.

1 عدد سفیده تخم مرغ را با 3 قاشق غذاخوری یا 45 گرم آرد برنج مخلو ط کرده و موها را با آن بپوشانید و بعد از 1 ساعت با شامپو موهای خود را بشویید.

بعد از اتمام زمان هر کدام از این ماسک ها موهایتان را مثل توربان به دور حوله بپیچید و با پنس ببندید و اجازه دهید هوا خورده خشک شود و از صافی موهایتان لذت ببرید.

بیشتر بدانید : فر و صاف کردن مو از دیدگاه یک متخصص

بیشتر بدانید : فِر و صاف کردن مو

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش هایی طبیعی برای داشتن موهایی لخت و صاف بدون اتوی مو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..