تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرست وزیر اقتصاد معرفی شد

ساعت 24- پس از اینکه در چهارم شهریور ماه کرباسیان دومین وزیر اقتصادی دولت روحانی استیضاح شد، سید رحمت‌الله اکرمی خزانه دار کل کشور به عنوان سرپرست منصوب شده و پس از گمانه زنی‌های انجام شده در نهایت فرهاد دژپسند به عنوان گزینه نهایی از سوی رئیس جمهور برای سکان‌داری وزارت اقتصاد معرفی شد.

 علی طیب‌نیا در سال ۱۳۹۲ به عنوان وزیر پیشنهادی دولت روحانی با کسب بالاترین رأی اعتماد از سوی نمایندگان راهی وزارت اقتصاد شد و در سال ۱۳۹۶ برکنار شد. پس از آن گزینه‌های مختلفی برای وزارت اقتصاد مطرح شد که در نهایت مسعود کرباسیان با رای اعتماد بهارستان‌نشینان راهی ساختمان باب همایون شد، اما مدت حضور وی چندان طول نکشید و وی پس از یکسال حضور در این وزارت خانه استیضاح شده و اکرمی خزانه دار کل کشور به عنوان سرپرست منصوب شد. طی روزهای گذشته گمانه زنی‌های مختلفی برای صدارت این وزارت خانه مطرح شد که در نهایت دژپسند از سازمان برنامه و بودجه برای سکان‌داری این وزارتخانه معرفی شد.

فرهاد دژپسند سیاستمدار ایرانی متولد بهشهر است. او معاون هماهنگی برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد در مقطع دکترا از دانشگاه آزاد اسلامی و استادیار دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی است. در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی اقتصاد ایران و اقتصادبخش عمومی تدریس می‌کند.

دژپسند از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به عنوان معاون هماهنگی برنامه و بودجه این معاونت منصوب شد. در دولت هشتم معاون برنامه‌ریزی اقتصادی وزارت بازرگانی بود و در دوره یکساله (۱۳۸۴_۱۳۸۵) حضور فرهاد رهبر در ریاست سازمان مدیریت برنامه‌ریزی، معاونت تولیدی این سازمان بر عهده او بود. وی به همراه بعضی دیگر از معاونان از جمله مهدی رحمتی معاون امور زیربنایی و علی طیب‌نیا معاون اقتصادی وقت این سازمان پس از جدی شدن تغییرات ساختاری و آغاز شدن فرایند تبدیل سازمان مدیریت به دو معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهوری، از سمت خود استعفا داده‌است.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرست وزیر اقتصاد معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..