تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا 4 - سویا 2/دست به دست شدن صدرجدول در شب مصدومیت مسی

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یکی از حساس ترین بازی های هفته نهم لالیگای اسپانیا ، دو تیم فوتبال بارسلونا و سویا در نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسا موفق شد با نتیجه چهار بر دو مهمانش را شکست دهد.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا در همان دقایق ابتدایی بازی،  با ارسال پاس گل به کوتینیو در دقیقه 2 و گلزنی در دقیقه 12 قدرت و آمادگی اش را نشان داد اما در ادامه به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه دست از بازی خارج شد و جای خودش را به دمبله داد.

در ادامه بارسلونا توسط سوارز در دقیقه 63 (از روی نقطه پنالتی) و راکیتیچ در دقیقه 88 ، دو گل دیگر به ثمر رساند و دوگل سویا به وسیله سارابیا در دقیقه 79 و موریل در دقیقه 1+90 زده شد.

بارسلونا با این پیروزی 18 امتیازی شد و جای سویا را در صدر جدول گرفت. سویا نیز با 16 امتیاز به رتبه سوم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید:خبر شوک آور برای آبی اناری پوشان / مسی به الکلاسیکو می رسد ؟

انتهای پیام/

پیروزی بارسلونا مقابل سویا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا 4 - سویا 2/دست به دست شدن صدرجدول در شب مصدومیت مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..