تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هادی‌پور تکواندو ایران را طلایی کرد

۷۸۶۹۸۰

۵۹۱ بازدید

با مدال طلای تکواندوکار وزن دوم تیم ملی ایران، پرونده تیم ۵ نفره اعزامی به رقابتهای گرندپری منتچستر با یک طلا، یک نقره و یک برنز بسته شد.

مهر: در ادامه چهارمین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۸ که به میزبانی انگلستان در منچستر جریان دارد، امروز شنبه ۲۸ مهرماه دو عضو تیم ملی تکواندو کشورمان در وزن ۵۸- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

آرمین هادی پور اولین نماینده ایران ابتدا ۲۳ بر ۱۱ «سرگیو سوزوکی» از ژاپن را شکست داد و در ادامه ۲۶ بر ۱۶ مقابل «رامنارونگ ساوکویهاری» از تایلند به برتری دست یافت و در ادامه با پیروزی ۲۴ بر ۱۰ مقابل «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا راهی مرحله نیمه نهایی شد.

هادی‌پور تکواندو ایران را طلایی کرد

این تکواندوکار کشورمان در این مرحله برابر «گابریل تروتستا»ی اسپانیایی در حالی که وقت اول را ۶ بر یک واگذار کرده بود، ۱۷ بر ۱۵ پیروز و راهی مبارزه نهایی شد و با «تای هون کیم» کره ای با طلای آسیا و بازیهای آسیایی ۲۰۱۸، طلای ۲۰۱۷ جهان و برنز المپیک مبارزه کرد.

این دیدار جذاب و دیدنی با برتری هادی پور آغاز شد و وی توانست برتری را به رقیب نامدار خود دیکته کرده و در نهایت با برتری ۱۶ بر ۱۲ به نشان طلا دست یافت تا طلسم نگرفتن مدال طلای ایران در رقابتهای گرندپری شکسته شود.

فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن بعد از برتری ۲۴ بر ۱۶ مقابل «گاشیم مگمدوف» از آذربایجان، برابر «آدرین ویسنته» از اسپانیا ۱۷ بر ۱۴ باخت و حذف شد.

تیم ملی ایران با ۵ تکواندوکار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود که با مدال نقره میرهاشم حسینی و مدال برنز سجاد مردانی به کار خود پایان داد. فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی هم از دور مسابقات کنار رفت.

این دوره از مسابقات فردا یکشنبه به پایان می رسد و تیم ملی ایران نماینده ای در روز پایانی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هادی‌پور تکواندو ایران را طلایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..